یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام منابع فلسطینی، یک پایگاه اسرائیلی در نزدیکی جنین هدف تیراندازی قرار گرفت.
منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه زلیکان در ناحیه بعشیقه در شرق استان نینوا خبر دادند که نیروهای ترکیه در آن قرار دارند.
دو منبع اطلاعاتی غربی که نامی از آن‌ها برده نشده است گفتند حمله موشکی بامداد امروز پایگاه موشکی T۴ که در غرب شهر باستانی پالمیرا واقع شده است و فرودگاه الضبعه نزدیک شهر القصیر در مرز لبنان را هدف قرار داده است.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
کیهان نوشت: محافل غربی، ماجرای تلخ سانحه هواپیما را بهانه‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن حمله موشکی سپاه به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق (به تلافی جنایت ترور سردار سلیمانی) کردند.
فیفا دست به اقدامی جالب در جام جهانی 2022 قطر زد و بزرگترین پایگاه داده ممکن را برای خودش فراهم کرد.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
فرماندار منطقه کوروسک بامداد سه‌شنبه، یک روز پس از آنکه اوکراین جسورانه‌ترین حمله جنگی خود را در داخل روسیه با استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی انجام داد.
منابع مختلف خبری اعلام کردند که حداقل چند موشک به پایگاه آمریکا در شرق سوریه اصابت کرده است.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای موسوم به "ائتلاف ضد داعش" به سرکردگی واشنگتن در پایگاه روستای "الخضراء" در سوریه هدف موشکی قرار گرفته است.
شبکه خبری الجزیره شامگاه پنج شنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه خبر داد.
مقامات آمریکایی به حمله موشکی علیه پایگاه هوایی الظفره در امارات متحده عربی که در ماه ژانویه ۲۰۲۲ انجام شده اذعان کردند.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
زاهدان- حمله یک گروه تروریستی به پاسگاه قطار خنجک در مرکز سیستان و بلوچستان ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه الشدادی در حسکه سوریه هدف قرار گرفت.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»
پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شرقی دیرالزور که در اطراف میدان نفتی العمر قرار دارد، شامگاه گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت.
منابع عراقی از حمله به پایگاه زلیکان ترکیه در استان نینوا و شنیده شدن صدای انفجارهایی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ