دو منبع اطلاعاتی غربی که نامی از آن‌ها برده نشده است گفتند حمله موشکی بامداد امروز پایگاه موشکی T۴ که در غرب شهر باستانی پالمیرا واقع شده است و فرودگاه الضبعه نزدیک شهر القصیر در مرز لبنان را هدف قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
بهروز عطایی بک روز بعد از صحبت در رادیو این بار مصاحبه مفصل دیگری انجام داده است.
منابع عراقی از تحرکات جدید داعش در کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این کشور خبر دادند.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
ارتش اشغالگر بمباران غزه و لبنان به شرطی از سر نمی‌گیرد که از غزه و لبنان حمله جدیدی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد.
وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات جدید اسرائیل به سوریه، شهادت ۲ غیرنظامی را تایید کرد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر سوریه خبر دادند. به گفته این منابع، چندین راکت به سمت این پایگاه شلیک شده و به اهداف خود اصابت کرده است.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید با به قدرت رسیدن بنیامین نتانیاهو، خطر حمله اسرائيل به تاسیسات هسته‌ای ایران افزایش یافته است.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در نشست امروز یکشنبه کابینه، از تدابیر جدید ضد فلسطینی خبر داد.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
مروری بر جایگاه شهید جعبری، نشان می دهد رژیم صهیونیستی از مسیر نظامی جهاداسلامی در نوارغزه بسیار نگران و واهمه دارد، لذا حاضر است در شرایطی هزینه نبردی جدی و پیشدستانه را پرداخت کند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ