منابع مختلف خبری اعلام کردند که حداقل چند موشک به پایگاه آمریکا در شرق سوریه اصابت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی در شرق سوریه از حمله راکتی علیه پایگاه ارتش آمریکا در استان دیرالزور خبر می‌دهند.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
فرجی‌راد در رابطه با اراده و رضایت تهران از حضور چین در خاورمیانه گفت: «ایران به‌صورت رسمی و شفاف اعلام کرده که سیاست خارجی ما، سیاست نگاه به شرق است و در عمل هم همین را شاهد هستیم؛ رابطه با آمریکا نداریم و رابطه با اروپا به حداقل رسیده و تیره شده است. زمانی که دولت اینگونه وارد سیاست نزدیکی به شرق شده است و بیشترین میزان نفت ما نیز از سوی چین خریداری می‌شود، طبیعتاً رضایت دارند که چینی‌ها نفوذ بالایی در منطقه داشته باشند تا آمریکا که پایگاه نظامی در منطقه دارد.»
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در داخل پایگاه نظامی آمریکا واقع در ریف دیر الزور در شرق سوریه خبر دادند.
یک مقام آمریکایی امروز حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی این کشور در سوریه را تأیید کرد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر سوریه خبر دادند. به گفته این منابع، چندین راکت به سمت این پایگاه شلیک شده و به اهداف خود اصابت کرده است.
بیش از ۲۰ راکت به سمت ۲ پایگاه آمریکا در دیرالزور واقع در شمال شرق سوریه شلیک شد.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
شبکه المیادین اعلام کرد که آمریکا ده ها تروریست داعش را به پایگاه های خود در دیرالزور سوریه منتقل کرده است.
گروه طالبان می گوید برنامه ای برای تغییر کاربری پایگاه های نظامی خارجی در این کشور برای نیل به اهداف اقتصادی دارد.
سفارت آمریکا در ژاپن اعلام کرد که ژاپن با افزایش هزینه های نظامی خود، رویکرد خود در این زمینه را تغییر داده است.
خبرگزاری اسپوتنیک از دومین حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق سوریه در کمتر از 24 ساعت گذشته خبر داد.
منابع خبری شامگاه جمعه از حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
ارتش آمریکا با صدور بیانیه ای اصابت موشک به پایگاه خود در سوریه را تائید کرد و گفت این حمله تلفاتی نداشته است.
منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
انفجارهای پی در پی در بزرگترین پایگاه آمریکا در سوریه باعث وقوع آتش سوزی گسترده در آن شد.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه خبر دادند.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ