جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: برغم قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم نخواهد شد.‌‎
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
مقاومت فلسطین به شدت درباره ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد و از آنها خواست که با آتش بازی نکنند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
مقاومت فلسطین با پرتاب موشک و راکت به تجاوزات صهیونیست‌ها پاسخ داد.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها در نابلس واقع در کرانه باختری بدون هیچ تردیدی پاسخ داده خواهد شد و پاسخ به این جنایت وظیفه مقاومت است.
اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله راکتی قرار گرفت و این حمله باعث فعال شدن سامانه گنبد آهنین شد.
گروه های مقاومت فلسطین در شهر جنین (شمال کرانه باختری) با انتشار تصاویری پاسخ تهدیدات اخیر رژیم صهیونستی را دادند.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه قطر گفت: براساس آنچه دبیرکل در گفتگوی تلفنی اعلام کرده است، مقاومت برنامه جامعی برای پاسخ قوی و مؤثر به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دارد.
لاپید و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند حمله به غزه را صرفاً متوجه جهاد اسلامی کرده و آن را به یک گروه مقاومت تنزل بدهند چراکه قطعاً مقاومت فلسطین به صورت یکپارچه به این حمله وحشیانه پاسخ خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ