بنا بر اعلام منابع فلسطینی، یک پایگاه اسرائیلی در نزدیکی جنین هدف تیراندازی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش پاکستان امروز از حمله افراد مسلح به یک پاسگاه امنیتی در پاکستان و کشته شدن ۲ نظامی این کشور خبر داد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
یک مقام آمریکایی امروز حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی این کشور در سوریه را تأیید کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
تلویزیون سوریه گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی منابع خبری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه هوایی در حومه دمشق را تکذیب کرد.
آمریکا دیشب از حمله پهپادی به پایگاه نظامی این کشور در سوریه خبر داده بود، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حمله پهپادی ناشناس به پایگاه نظامی این کشور در سوریه را تائید کرد. بر اساس اعلام این مرکز، در این حمله یک پیمانکار آمریکایی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو در گفت‌وگو با یک نشریه صهیونیستی گفت که نل آویو اجازه ندارد از باکو به عنوان پایگاه سوختگیری برای حمله به کشورهای دیگر استفاده کند.
سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو در گفت‌وگو با یک نشریه صهیونیستی گفت که نل آویو اجازه ندارد از باکو به عنوان پایگاه سوختگیری برای حمله به کشورهای دیگر استفاده کند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
این گزارش حاکیست، ایران در حالی نمونه ایلات و صاعر ۶ را نزدیک بندر «جاسک» در جنوب ایران ایجاد کرد که در نزدیک این منطقه یک پایگاه نیروی دریایی ایران وجود دارد.
یک روزنامه صهیونیستی با استناد به تصاویر و داده‌های منتشرشده در رسانه‌ها نوشت، در رزمایش «ذوالفقار ۱۴۰۱» حمله به پایگاه نیروی دریایی ارتش تل‌آویو در بندر ایلات شبیه‌سازی شده است.
فرماندار منطقه کوروسک بامداد سه‌شنبه، یک روز پس از آنکه اوکراین جسورانه‌ترین حمله جنگی خود را در داخل روسیه با استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی انجام داد.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
نیروهای امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.
در حادثه حمله تروریستی عناصر الشباب به یک پایگاه نظامی در پایتخت این کشور، دست کم ۱۵ نفر کشته شدند.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
منابع روسی از کشته شدن یک نظامی ارتش سوریه در حمله افراد مسلح از پایگاه آمریکایی از التنف به مواضع ارتش سوریه در تل طویل خبر دادند.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه خبر دادند.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ