روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
برخی رسانه های غربی که در آشوب های پاییز سال گذشته در ایران به پوشش شبانه روزی مشغول بودند، پس از گذشت چند هفته از اعتراضات چند صد هزار نفری در سرزمین های اشغالی، آن را تنش داخلی خواندند.
تبریز-معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باید متناسب با جنگ نرم دشمن، آرایش تهاجمی گرفت که رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کننده ای دارند.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
ژوزه مورینیو و بازیکنان رم پس از شکست 2-1 مقابل فیورنتینا که به شانس آن‌ها برای حضور بین 4 تیم برتر سری A پایان داد، از صحبت با رسانه‌ها خودداری کردند.
با روی کار آمدن طالبان، سهم حق‌آبه ایران نادیده گرفته شد. البته در همان آغاز روی کار آمدن طالبان، برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند از آنجا که طالبان به‌هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست، در بحث آب رودخانه هیرمند نیز زیاده‌خواهی کند؛ که این‌چنین نیز شد.
طالبان در ادامه مدعی شده که اکنون در بند کمال خان هیچ آبی وجود ندارد و اگر آب‌بند کجکی در آن جاری گردد تا آنجا نمی‌رسد، بنابراین نیاز است تا جانب ایرانی این حقایق را درک نماید.
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از «دروغِ» وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مدعی شد که این دروغ‌گویی‌ها به قصد نفرت‌پراکنی و خشونت‌طلی تکرار می‌شوند.
در رتبه‌بندی وزارت ارشاد، سایت‌هایی همچون «ورزش سه» با آن حجم از تولید محتوای حرفه‌ای، در رتبه ۷ قرار گرفته است! به سایت «فرارو» رتبه ۱۲ داده شده است. برخی دیگر از رتبه‌ها به این شرح است: «اعتماد آنلاین» رتبه ۲۳، اقتصاد۲۴ رتبه ۳۳، سایت رکنا رتبه ۴۵، رویداد۲۴ رتبه ۴۶، صراط نیوز رتبه ۶۳، تجارت‌نیوز رتبه ۶۶، راه دانا رتبه ۲۲، اقتصاد آنلاین رتبه ۳۵، سینما سینما رتبه ۱۰۴، اقتصادنیوز رتبه ۱۱۵، نامه نیوز رتبه ۱۳۰ و اکو ایران رتبه ۱۶۳
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
پوشش خبری دربی تهران با توجه به علاقه رسانه‌های مختلف برای پرداختن به این مسابقه سخت‌تر از سایر مسابقات لیگ برتر است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
بازیکن تیم فوتبال استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه قائمشهر در حالی عصبانی درباره موضوعات و حواشی پیرامون این روزهای استقلال صحبت کرد.
لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حال حادر صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است و در سه شیفت مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد. برخی از مواد این لایحه که با تاخیر دولت و تعجیل مجلس مواجهه کاملا بیانگر این است که متاسفانه در برخی مواد به مبانی و منشا لایحه نویسی در قانون بودجه توجه نشده و نمی‌شود
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر دکتر امیرعبداللهیان با جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، دانشگاهی و اجتماعی لبنان برگزار شد.
فلاحت‌پیشه گفت: می‌بینیم که در برخی از رسانه‌ها مانند صداوسیما مطالب چالش‌آمیزی عنوان می‌شود که به مثابه ریختن بنزین روی آتش است؛ به ویژه اینکه برخی از جریان‌ها در کشور علاقه ندارند کشور روی خوش و آرامش را ببیند و مدام جریان‌سازی می‌کنند.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه با حضور رسانه‌های گروهی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
کی‌روش: از کسی کینه ندارم و با رسانه‌ها نمی‌جنگم
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ