در رتبه‌بندی وزارت ارشاد، سایت‌هایی همچون «ورزش سه» با آن حجم از تولید محتوای حرفه‌ای، در رتبه ۷ قرار گرفته است! به سایت «فرارو» رتبه ۱۲ داده شده است. برخی دیگر از رتبه‌ها به این شرح است: «اعتماد آنلاین» رتبه ۲۳، اقتصاد۲۴ رتبه ۳۳، سایت رکنا رتبه ۴۵، رویداد۲۴ رتبه ۴۶، صراط نیوز رتبه ۶۳، تجارت‌نیوز رتبه ۶۶، راه دانا رتبه ۲۲، اقتصاد آنلاین رتبه ۳۵، سینما سینما رتبه ۱۰۴، اقتصادنیوز رتبه ۱۱۵، نامه نیوز رتبه ۱۳۰ و اکو ایران رتبه ۱۶۳
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
دیدار ابتدایی پرسپوليس در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل نعمتی در جریان است که هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری معترض هستند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
اعتراض سرمربی وزنه‌برداری به حذف برخی اوزان در اعزام به هانگژو
مهدی سلیمی سرپرست تیم فوتبال سپاهان مدعی شده که باشگاه تراکتور برای جذب حسین‌زاده 700 هزار دلار پول رضایتنامه داده است.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
اهر- نماینده اهر و هریس در مجلس به اعتراض معلمان از اجرای رتبه‌بندی به‌طور غیرکارشناسی و سلیقه‌ای اشاره کرد و گفت: باید به صورت دقیق این اعتراض ها بررسی شود.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند ۱۰ روز فرصت دارند تا اگر اعتراضی داشتند آن را به ثبت برسانند.
بعد از سوت پایان دیدار مراکش و کرواسی در رده‌بندی جام جهانی، بازیکنان مراکش به سمت داور بازی حمله‌ور شدند و اعتراض شدیدی به قضاوت او داشتند.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، نسبت به جایگاه وینیسیوس در رده‌بندی توپ طلا اعتراض کرد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، نسبت به جایگاه وینیسیوس در رده‌بندی توپ طلا اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ