لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حال حادر صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است و در سه شیفت مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد. برخی از مواد این لایحه که با تاخیر دولت و تعجیل مجلس مواجهه کاملا بیانگر این است که متاسفانه در برخی مواد به مبانی و منشا لایحه نویسی در قانون بودجه توجه نشده و نمی‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی اعلام شد
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
رئیس جمهور لهستان همتای روس خود را به تلاش برای تسخیر اروپا متهم و تاکید کرد که باید در کی‌یف، مسکو را متوقف کرد زیرا این کار در اوکراین هزینه کمتری دارد!
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
بذرپاش گفت: برای ارزان‌تر شدن سفر‌ها نیز مقرر شد هزینه خدمات فرودگاهی دو کشور حذف شود و به صفر برسد که در کاهش هزینه تمام شده گردشگران تاثیر گذار است.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپوليس همچنان ادامه دارد.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌شد بازی مقابل الریاضی را ببریم اما وقتی آن‌ها بازیکن خارجی 90 هزار دلاری دارند، تفاوت ایجاد می‌کند؛ این هزینه کردن‌ها بی تاثیر نیست.
شهردار پایتخت، «مهاجرت تهرانی‌ها تحت تاثیر فشار هزینه تامین مسکن» را تایید کرد.
نماینده مردم تهران گفت: اصلاحات در دولت باید به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر، زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران درباره دلیل اجرایی نشدن این قانون تا به امروز اظهارکرد: شهرداری‌ها مشکلاتی همچون کمبود اعتبار را مطرح می‌کنند چراکه این اقدامات به هزینه و اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد البته که در برخی موارد حتی تحریم‌ها هم این موضوع را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
در رابطه با خسارت تاخیر تادیه که درکنارمسئله اصلی دادخواست های با موضوع مالی مطرح می شود، اخیرا قضات از معاونت حقوقی قوه قضائیه استعلامی پیرامون هزینه دادرسی خسارت تاخیر تادیه مطرح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ