جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تلاش  فدراسیون سوارکاری  برای حفظ گونه اسب کاسپین ستودنی و ارزشمند است.
بیژن نوباوه، نماینده مجلس گفت: در دانشگاه هاروارد آمریکا برای دکمه لباس هم قانون دارند. در آمریکا می توان از پوشش بد همسایه شکایت کرد. طرح مجلس یک نگاه هوشمند است برای کسانی که میخواهند برهنگی را ترویج دهند. دانشجویان دختر ما با حفظ حیا و حجاب از پسرها پیشی گرفته اند.منبع: خبر
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
او از زمانی که مصدق نماینده مجلس بود، طرفدار اندیشه‌های سیاسی‌اش بود و او را از معدود افرادی می‌دانست که می‌توانند رسالت خود را برای حفظ کشور ایفا کنند. محمد مصدق بعد از نخست وزیر شدن، فاطمی را به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرد.
یک نماینده مجلس گفت: بانک مرکزی باید به این سوال پاسخ ده که حفظ ارزش پول ملی را از وظایف خود می‌داند یا خیر؟
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: جمهوری اسلامی عصاره مجاهدت اولیا و ثمره خون شهیدان و زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت است؛ تقویت و حفظ این نظام از اوجب واجبات و تضعیف آن گناهی نابخشودنی است.
نماینده فلاورجان با انتقاد از انتصابات اتمام شده از سوی فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد اشاره کرد و گفت: بعد از افشای فساد فولاد مبارکه مدیر این مجموعه را حفظ کرد و مدیران قبلی را ارتقا داد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن الان به دنبال کشته سازی است اما بداند که حتماً بهره‌ای در این زمینه نمی‌برد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نباید در کشور خودزنی کرد»،‌ گفت: باید حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم باید طمانینه و آرامش داشته باشند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تا زمانی که توجه به ظرفیت‌های داخلی، عزتمندی کشور و کرامت ملت در مذاکرات مدنظر قرار داشته باشد، تداوم گفتگوها بهینه خواهد بود و می‌توان تلاش‌ها را ادامه داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده مجلس گفت: شرعا مسئول حفظ آرای نمایندگان هستم و هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر آرای نمایندگان از سیستم مجلس بیرون نرفته است.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «احتمالا طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج‌ها از دستور کار مجلس خارج می‌شود»، گفت که حدود ۵۰ نماینده در نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی خواسته‌اند که دولت لایحه‌ای برای حفظ و نگهداری میراث فرهنگی به مجلس ارائه کنند.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ