مسئولین استادیوم شهید وطنی، برای حفظ چمن این ورزشگاه، از روش جالبی استفاده کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
آبادان- مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: انتقال هر گونه پاجوش خرما به خوزستان حتی در صورت اخذ گواهی بهداشت ممنوع است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶ ریشتر در استان پاپوآ در اندونزی به وقوع پیوست.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
کاخ سفید ادعای رئیس جمهور سابق آمریکا درباره استفاده دولت کنونی از اهرم سیاسی برای تحت قانونی قرار دادن وی را رد کرد.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
مردم پاپوآ گینه‌نو در واکنش به امضا پیمان دفاعی این کشور با آمریکا، دست به اعتراض زدند.
در دیدار شب گذشته پورتو مقابل تیم فوتبال پاکوش فریرا در لیگ پرتغال ؛ مهدی طارمی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۱ ریشتر پاپوآ گینه نو را لرزاند.
منابع خبری بامداد یکشنبه از وقوع زلزله ای به قدرت ۶.۵ ریشتر در پاپوا گینه نو خبر دادند.
شورشیان جدایی‌طلب در منطقه ناآرام پاپوآ در اندونزی عکس‌ها و فیلم‌هایی از مردی منتشر کرده‌اند که می‌گویند خلبان نیوزلندی است که هفته گذشته گروگان گرفته بودند.
زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر که سواحل شمالی پاپوآ در اندونزی را لرزاند، منجر به واژگونی یک کافه در کنار آب، کشته شدن ۴ نفر و آسیب به ساختمان‌ها شد.
افراد مسلح یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به خطوط هوایی Susi Air را ربودند و یک خلبان نیوزیلندی و ۵ نفر از مسافران آن را در استان پاپوآ غربی اندونزی به گروگان گرفتند.
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
یک وزنه بردار زن اهل پاپوآ گینه نو به دنبال این است که حضور در ششمین بازی های المپیک خود را تجربه کند.
پاپو گومز و جولین آلوارز، ستاره های تیم ملی آرژانتین، پس از بازی با استرالیا به زجر کشیدن برای حفظ پیروزی اشاره کردند و اینکه به خوبی می دانند چطور باید با فشارها مقابله کنند.
فدریکو والورده شب گذشته در دقایق پایانی بازی با سویا مصدوم شد و لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد. خطای پاپو گومز روی او عامدانه و با هدف مصدوم کردن او بود.
پاپو گومز، ستاره آرژانتینی سویا، نه تنها پیروزی برابر رئال در برنابئو را غیرممکن نمی داند که معتقد است امشب به راحتی پیروز خواهند شد.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
جواد کریمی قدوسی گفت: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم چه پاپوشی درست کنند.
خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۷.۶ ریشتر در پاپوآ گینه نو و صدور هشدار سونامی در پی این زلزله خبر داد.
نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.
یازده دقیقه بازی برای علی علیپور کافی بود تا گل سه امتیازی تیم تازه اش را در دیدار مقابل پاکوش دفریرا به ثمر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ