در دیدار شب گذشته پورتو مقابل تیم فوتبال پاکوش فریرا در لیگ پرتغال ؛ مهدی طارمی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی در خانه بنفیکای صدرنشین به پیروزی رسید.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب این تیم شد.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی برابر ویزلا پیروز شد.
مدتی است که مهدی طارمی درخشش گذشته را ندارد و حالا بین دو نیمه توسط سرمربی پورتو تعویض می‌شود و خروج او هم مشکل تیم را حل می‌کند!
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
مهدی طارمی می تواند با به ثمر رساندن گل اول پورتو در بازی با کاسا پیا، رکورد جدیدی را ثبت کند.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
گلزنی در یک جام برای مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باقی مانده بود که جمعه شب این طلسم شکسته شد.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل انگلیس، بهترین گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی شد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
مهدی طارمی می توانست در استادیوم دراگائو دروازه بنفیکا را باز کند ولی درخشش سنگربان یونانی مانع از این اتفاق شد.
مهاجم ایرانی پورتو تاکید کرد تیمش برای بازی با لورکوزن برنامه داشت و توانست آن را به خوبی در زمین اجرایی کند.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
نکته ویژه دو بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش، گلزنی هر دو مهاجم صاحبنام ایران در جدال اروگوئه و سنگال بود.
گلزنی مهدی طارمی در دقیقه ٩٠+٩ بازی مقابل استوریل باعث فرار از شکست پورتو شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ