در پی ورود گروهی از طرفداران صدر به مقر هیئت دولت در کاخ حکومتی در بغداد، جلسات هیئت دولت به دستور الکاظمی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
طی روز‌های گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع تعلیق شود.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از ۵۴ روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از 54 روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از 54 روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
در ادامه واکنش‌ها به قرآن‌سوزی در سوئد، اقلیم کردستان عراق از تعلیق فعالیت نمایندگی‌ خود در استکهلم خبر داد. از سویی دیگر، ریاض با احضار کاردار سوئد اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
به خاطر درگیری‌های داخلی در سودان برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد که فعالیتش در این کشور را به حالت تعلیق درآورده است.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه مقامات دولت آذربایجان تصمیم به تعلیق فعالیت سفارت خود در ایران گرفتند.
سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فعالیت دیپلماتیک خود را تعلیق کرد .
سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فعالیت خود را به طور کامل تعلیق کرد.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تعلیق جودو سبب کم رونق شدن فعالیت باشگاه‌ها و کمبود حریف تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم بینا شده است، به طوری که جودوکاران فضای مشخصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.
دولت نروژ فعالیت شرکت «موتورولا سولوشنز» را در این کشور به نقض آشکار حقوق بشر و همکاری با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حالت تعلیق درآورد.
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
دولت نظامی بورکینافاسو امروز از تعلیق فعالیت های رادیو بین‌المللی فرانسه در این کشور خبر داد.
سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده‌ایم، اما هنوز وزارت کشور معتقد است که نحوه برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایراد دارد.
مدافع جنجالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل فعالیت غیرحرفه ای در فضای مجازی تعلیق شده بود، در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد.
وزیر مقتدی صدر از تعلیق فعالیت مسلحانه گروه «سرایا السلام» شاخه نظامی جریان صدر در همه استان های عراق به غیر از استان صلاح الدین خبر داد.
شورای عالی قضایی عراق امروز سه شنبه به دنبال تحصن طرفداران جریان صدر در مقابل ساختمان این شورا، فعالیت های خود را به حال تعلیق درآورد.
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ