در بین تندیس‌های موآی تعدادی از آن‌ها در یک ردیف روی سکویی واقع شده‌اند که به آن‌ها در زبان محلی «ئاهو» گفته می‌شود. آن‌ها در جشن‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. مناطقی که این مجسمه‌ها در آن قرار دارد در گذشته مکان مقدسی برای بومیان به شمار می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
جدیدترین محصول دنیای مد و فشن، کیفی است کوچک‌تر از یک دانه نمک و به‌قدری ریز که از سوراخ سوزن نیز عبور می‌کند. این کیف به قدری کوچک است که برای دیدن آن به میکروسکوپ نیاز دارید.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
اولین چیزی که با دیدن سگ نژاد روتوایلر به چشمتان می‌آید قدرت آن است. اگر بخواهیم به دنبال توصیف مناسبی برای این نژاد سگ باشیم می‌توانیم بگوییم «بولدوزر» یا «تانک» است. چیزی بسیار محکم و تزلزل ناپذیر در روتوایلر‌ها وجود دارد که می‌تواند دلیل حضورشان در این فهرست را توجیه کند.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
لاله واژگون از آخرین روزهای فروردین‌ماه تا اوایل خردادماه، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس را رنگ می‌زند. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم هم می‌نامند. این لاله‌ها به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ جلوه‌گری می‌کنند.
پریاموادا ناتاراجان، اخترشناس دانشگاه ییل در نیوهیون، کانکتیکات، می‌گوید: من به ویژه از دیدن ماهیت ماده تاریک و انرژی تاریک به عنوان سؤالات کلیدی بی‌پاسخ هیجان‌زده شدم.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
بیشتر افراد در سفربه کرمان نیز از نقاط گردشگری معروف آن دیدن می‌کنند. این در حالی است که برخی نقاط که شاید کمتر شناخته شده هستند، یک ویژگی جذاب داشته و ارزش توقف داشته باشند؛ مانند کبوترخان در رفسنجان کرمان.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
استخوان‌ها که پس از آسیب دیدن کف‌پوش پیدا شدند شامل سه آرواره می‌شدند و همین یافته سبب شد باستان‌شناسان تصور کنند آن‌ها بقایای سه انسان هستند.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
از چشمانی به اندازه یک بشقاب شام گرفته تا دید ۳۶۰ درجه، این حیوانات دارای روش های فوق العاده کارآمد برای دیدن هستند.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن تبریک به فرماندهان نجات یافته از اسارت روسیه گفت: شنیدن صدایتان و دیدن شما پس از مدت‌ها مایه خوشحالی است. به کار‌هایی که برای کشور انجام داده‌اید، افتخار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ