موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان فعالیت بدنی و داشتن تحرک است که عضلات تقویت شده از استخوان‌ها حفاظت می‌کنند. یوگا، پیاده روی، دویدن آرام از جمله فعالیت‌هایی است که باعث تقویت استخوان‌ها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
رئیس جمهور گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تأثیرگذار است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
ژاوی، مربی بارسلونا، گفت گواردیولا مهم‌ترین آدم دنیای فوتبال در 15 سال گذشته بوده و همچنین تاکید کرد، یافتن جانشین بوسکتس برای بارسا در اولویت است.
مهدی ترابی با 8 پاس گل و 3 گل، موثرترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیست و دوم است.
برخی تحلیلگران می‌گویند، اقدامات دیپلماتیک عربستان می‌تواند موجب ایجاد دوباره پویایی در منطقه شود، زیرا پس از چند سال جنگ نیابتی، به نظر می‌رسد که عربستان سعی دارد آرامش را در خارج برقرار کند تا تمرکز خود را بر اصلاحات در داخل معطوف کند. به نظر می‌رسد تغییرات اجتماعی و طرح‌های بزرگ اقتصادی، موثرترین راه برای کسب اعتبار بین‌المللی است که ریاض آرزوی آن را دارد.
به اعتقاد کارشناسان برخی از غذا‌ها هستند که هرچند راه خود را به سفره‌های ما باز کرده‌اند، زیان‌های شدیدی برای سلامت‌مان دارند.
حالا همه شبیه بهم شده‌اند؛ تب، آبریزش بینی، احساس خستگی، گلو درد و بی‌اشت‌هایی و … از نشانه‌هایی هستند که می‌توانند هر عنوانی را به دوش بکشند! شاید سرماخوردگی، شاید آنفلوآنزا، شاید کرونا و اصلا شاید حساسیت بهاری! با این اوصاف، نه شناخت شباهت‌ها که آگاه بودن به تفاوت‌های هرکدام از این بیماری‌ها است که به ما کمک می‌کند که راه درمان موثرتری را انتخاب کنیم.
آیت الله عاملی امام‌جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری: حرکت غلطی که در برابر بی‌حجابی انجام داده‌اند را به‌حساب دین ننویسید، دین این گونه نمی‌گوید. امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مشروط به تأثیر است. یک مسلمان باید بگردد و مؤثرترین راه را برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیدا کند نه اینکه اهانت یا تندروی کند. این‌ها مؤثر نیستند؛ بلکه نتیجه عکس و لجاجت کامل ایجاد می‌کند.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که واشنگتن همچنان اعتقاد دارد موثرترین راه برای حل و فصل چالش برنامه‌ هسته‌ای ایران، دیپلماسی است.
نسبت گلهای زده به امتیازهای کسب شده بارسلونا در این فصل بیشتر از هر تیم دیگری در لیگهای بزرگ اروپایی است.
موثرترین راه برای پیشگیری از عفونت زخم در صورتی که زخم کوچک است، استفاده از چسب زخم می‌باشد. افرادی که به چسب حساسیت دارند می‌توانند از باند و گاز استریل استفاده کنند. لازم نیست زخم را محکم ببندید، چون فشار زیاد باعث محدود شدن گردش خون در ناحیه می‌شود. بانداژ یا چسب را تا زمانی که زخم خوب شود هر روز عوض کنید و اگر هر زمانی کثیف و آلوده شد فورا آن را عوض کنید.
وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشت: تعهد ما به امنیت اسرائیل محکم است و هرگز آن را رها نخواهیم کرد.یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد امنیت اسرائیل، گسترش توافق ابراهیمی است.
ستاره تیم سپاهان در دیدار امروز تیمش برابر نساجی هم موفق به تاثیرگذاری روی گل شد.
کلسترول بالا یک نگرانی جدی برای سلامتی است و به عنوان یک "قاتل خاموش" شناخته می‌شود، زیرا اغلب علائمی ندارد. اگر کلسترول بالا درمان نشود می‌تواند منجر به تصلب شرایین شود که در نهایت منجر به حمله قلبی، نارسایی قلبی، سکته مغزی یا بیماری شریان محیطی (PAD) شود.
صدراعظم آلمان امروز در نشست سران گروه- ۲۰ در جزیره بالی اندونزی اعلام کرد: مؤثرترین راه برای بهبود اقتصاد جهانی، پایان دادن به جنگ در اوکراین است.
معاون سیاسی وزیر کشور، موثرترین ابزار اقناع افکار عمومی را عمل‌گرایی و دوری از تناقض دانست و گفت: مسئولان بانوان استانداری‌ها نقش مهمی در تبیین و روشنگری دارند.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
قائم مقام سازمان بازرسی گفت: یکی از موثرترین و کلیدی‌ترین راهکارهای ‌پیشگیری و مقابله با فساد اداری موضوع شفافیت است.
زیدآبادی نوشت: همانطور که بار‌ها گفته‌ام من به راه اصلاح به سبک و سیاق خودم وفادارم و آن را مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین شیوۀ تحول در ایران می‌دانم. مدافعِ سرسختِ حرکت‌های سیاسی ضد خشونتم آن هم به قدری ضدخشونت که گاندی و لوترکینگ و ماندلا را شرمسار سازد! اگر کسی این شیوه را نمی‌پسندد مشکل من نیست.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌ برای جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از جمله لوازم خانگی ردیابی تأمین ارز کالاهای قاچاق است.
دفتر سازمان ملل در عراق (یونامی)، از فراخوان ها برای گفتگوی ملی استقبال کرد و نسبت به ناکامی سیاسی که ملت عراق باید هزینه آن را بپردازند، هشدار داد.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: حمایت از دولت به معنای اطاعت از آن نیست؛ ما وکیل مردم هستیم نه وکیل دولت و موثرترین شیوه حمایت ما، تشویق، نقد منصفانه و بیان نقاط ضعف دولت و مدیران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ