سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است دوندگی پا به پای بازیکنان پیکان رمز پیروزی این تیم برابر شاگردان جوان مجتبی حسینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان و جوانان امروز به هویت ایرانی و اسلامی خود افتخار می‌کنند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دستاوردهای هسته‌ای را حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی هسته ای دانست و یادآور شد: این دستاوردها در شرایط سنگین تهدید و تحریم‌های دشمنان صورت گرفت.
بخش مهمی از جوانان، تمنای آن را دارند که صدای‌شان -آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که باید یا مطلوب به‌نظر می‌رسد- به رسمیت شناخته شود.
مشهد-فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان قهرمان در برخی روزها۳۰عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است.
جوانان فلسطینی در کرانه باختری، در پاسخ به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
رئیس جمهور گفت: جوانان این سرزمین با تبدیل تحریم و تهدید به فرصت، دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های علم و فناوری، صنعت و تکنولوژی رقم زدند.
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان باتاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان باید از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری و رفتارهای آسیب زا مطلع شوند، گفت: سنت های گذشته باید احیا شوند.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ