دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه دشمن شدیدا روی دهه هشتاد و دهه نودی‌ها سرمایه‌گذاری کرده و بنا دارد این قشر را در مقابل اسلام و احکام و شریعت دین قرار دهد، بیان داشت: بازی‌های هیجانی رایانه‌ای برای به میدان آوردن نوجوانان در چنین روزی برنامه‌ریزی شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تویوتا پیشرفت‌ های هیجان‌ انگیزی را در عرصه باتری های خودروهای برقی اعلام کرده که به عمر باتری‌های طولانی ‌تر در اوایل سال 2026 اشاره می ‌کند. این پیشرفت در دو بخش رخ داده است: افزایش بهینه ‌سازی باتری ‌های لیتیوم - یون و پیشرفت در باتری‌ های حالت جامد برای خودروهای برقی.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بازی‌های تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
اندونزی از میزبانی دومین دوره بازی‌های ساحلی جهان کنار کشید.
کادر فنی استقلال چند بازی دوستانه را در دستور کار این تیم قرار داده است.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
کاپیتان‌های باتجربه فوتبال ایران اکنون در قامت مربی یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران طی 24 ساعت آتی را دنبال خواهند کرد.
بازی‌های آسیایی هانگژو و سردرگمی ورزشکاران ایرانی
پپ گواردیولا بازی فردا برابر آرسنال را مهم می داند ولی گفت که پیروزی در این دیدار هم تضمینی برای قهرمانی نیست.
هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
بازی‌های مهم امروز فوتبال ایران و جهان
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
سرمربی پیکان می گوید که نیمه دوم در اختیار ما بود و ثانیه های آخر به گل رسیدیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
بازی‌های آسیایی هانگژو بازهم لغو می‌شود
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که یکی از مفسران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به لقب «شیخ استرا» که به واسطه هیجانش در بازی‌های ایران و عربستان به او داده شد، واکنش نشان داد.
با کنار رفتن فضای محافظه کاری شاهد بازی‌های جذاب‌تر و هیجان انگیزتری در جام جهانی 2022 قطر هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ