سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که یکی از مفسران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به لقب «شیخ استرا» که به واسطه هیجانش در بازی‌های ایران و عربستان به او داده شد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
خودخواهی یعنی شما فقط خودتان را دوست داشته باشید و دیگران را نادیده بگیرید. خودشیفتگی به معنای شیفتگی شدید نسبت خود است. مراقبت از خود، اما کاملاً عکس خودخواهی است. خودمراقبتی یعنی رسیدگی به احساسات خود و پذیرش آن‌ها به گونه‌ای که بتوانید به فرد بهتری برای دیگران بدل شوید.
گریه کردن اشکالی ندارد، حتی ممکن است برای شما مفید باشد. اگر احساس می‌کنید باید گریه کنید، جلوی اشک‌هایتان را نگیرید. اشک ریختن یک روش طبیعی و سالم برای بیان احساسات است. با این حال، گریه‌ی مداوم و بدون دلیل می‌تواند نشانه‌ی افسردگی باشد. اگر چنین چیزی را تجربه کردید، با متخصص مشورت کنید.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
اکثر مردم در روز تولدشان غمگین هستند و این احساس استرس و ناراحتی که در این مناسبت خاص وجود دارد، قطعا باید دلیلی داشته باشد، این احساس می‌تواند باعث شود که در هفته‌ها و روز‌های قبل از تولد و حتی در روز تولدتان احساسات منفی زیادی را تجربه کنید!
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
به‌نظر می‌رسد که گریم صورت دلقک‌ها باعث می‌شود افراد نتوانند دریافتی از احساسات آن‌ها داشته باشند و مقاصدشان را متوجه شوند. درنتیجه این دسته از مردم احتمالاً نمی‌دانند که دلقک‌ها چه زمانی عصبانی هستند و ممکن است چه حرکتی از آن‌ها سر بزند؛ بنابراین از آن‌ها می‌ترسند.
گواردیولا می‌گوید کسانی که معتقدند مارادونا یا پله نسبت به لئو مسی فوتبالیست‌های بهتری بوده‌اند به دلایل احساسی چنین نظری دارند. پپ حتی می‌گوید معتقد است در آینده هم فوتبالیستی بزرگتر از مسی ظهور نخواهد کرد.
لیونل مسی بار دیگر لیونل اسکالونی را به دلیل طرز فکرش در نیمه نهایی و نحوه هدایت تیم پر از تعریف و تمجید کرد.
از آنجا که ذهن و بدن ما با هم در ارتباط هستند و بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند، احساسات و افکار نیز می‌توانند بر مغز تأثیر بگذارند. انرژی لازم برای کنار آمدن با احساسات خاص یا استرس در زندگی می‌تواند مانع از ذخیره یا به خاطر سپردن جزئیات و برنامه‌ها شود.
افسردگی یک اختلال روانی همراه با احساس خستگی غیر قابل توضیح، عدم اشتها و احساسات منفی است که سبب کمبود انرژی در طول روز می‌شود. مبتلایان به این اختلال نیاز به مراجعه به پزشک و شروع یک برنامه درمانی برای افزایش سطح خلق و خوی و انرژی از طریق مشاوره، ورزش و در برخی موارد تجویز دارو‌های ضد افسردگی دارند.
اضطراب یک واکنش طبیعی به یک موقعیت استرس‌زا است، اما اگر احساسات مدت زیادی به طول انجامد یا دوباره عود کند ممکن است یک اختلال اضطرابی را تجربه کنید. اضطراب و افسردگی رایج و قابل درمان هستند، اما بهتر است به محض این که آن را کردید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ