استاندار قزوین گفت: عملکرد نیروی انتظامی و بسیج در مقابله با اغتشاشات استان عالی بود و با حضور مدبرانه آن‌ها توطئه‌ای که برای از بین بردن امنیت کشور طراحی شده بود، نقش بر آب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به استان قزوین، نماینده مجلس و استاندار این شهر در حضور عزت‌الله ضرغامی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
هویز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استخدام‌های غیر بومی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه جلوی اینگونه استخدام‌ها را بگیرد.
قزوین- معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین از افزایش ۲۰ درصدی یارانه دهک‌های کم درآمد در استان قزوین خبر داد.
یکی از اتفاقات روزهای اخیر تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان حضور استاندار کرمان در تمرینات این تیم بوده است.
قزوین- استاندار قزوین در مورد حضور بانوان قزوینی در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه اظهار کرد: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تاکید کرد: با وجود تولیدکنندگانی همچون بهمن دیزل وابستگی به کشورهای خارجی کاهش می‌یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در چهاردهمین نمایشگاه خودرو قزوین گفت: با رشد تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل می توانیم شاهد افزایش تولید در ناوگان باری کشور باشیم.
سرهنگ شیرانی گفت: وى ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و محورشهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس مشاهده مى شود.
قزوین- استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می‌کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.
قزوین- استاندار و همچنین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در محل تمرین تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین حاضر شدند.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد گفته است که این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه این استان تأکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
استاندار قزوین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان به تشریح ظرفیت‌های این استان پرداخت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ