محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در نامه‌ای به استاندار فارس، مراتب ثبت بافت تاریخی شیراز را ابلاغ کرد.
استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار فارس آخرین وضعیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را جویا شد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر بکارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، وزیر کشور ضمن تماس تلفنی با استاندار فارس، دستور پیگیری حادثه و روشن شدن ابعاد و همچنین شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه را صادر کرد.
وزیر کشور در نشستی با استاندار هرمزگان، جزایر۳گانه ایرانی خلیج فارس را دُرّ گران‌بهای کشور برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای آنها و سایر جزایر استان تاکید کرد.
هویز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استخدام‌های غیر بومی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه جلوی اینگونه استخدام‌ها را بگیرد.
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس اظهار داشت: تبلیغات ضدانقلاب مبنی بر اینکه این جوان در صف آشوبگران ۲۵ آبان بوده است، صحت ندارد، با این حال، گروه‌های معاند تلاش کردند آیین خاکسپاری این مرحوم را به سمت مقاصد پلید خود منحرف کنند.
به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
استاندار فارس با بیان اینکه فرد ضارب مجروح و دستگیر شده است، گفت:‌ اینکه برخی برای رسیدن به اهداف پلید خود، دست به هر اقدامی از جمله ریختن خون افراد بیگناه می زنند تأسف برانگیز است.
شیراز- استاندار فارس گفت: تروریست دستگیر شده مجروح است و هنوز صحبتی در خصوص اقدام خود نکرده است.
اهواز- استاندار خوزستان، ظرفیت فعلی بنادر استان را ۸۵ میلیون تن عنوان کرد و گفت: برنامه توسعه‌ای در استان دنبال می‌شود تا بزرگترین بندر شمال غرب خلیج فارس در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.
استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.
ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه ۱۴۰۲ ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.
محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان فارس هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند گفت: این کار می‌تواند آثار فرهنگی عمیق و پایداری در کشور بگذارد.
شیراز - استاندار فارس گفت: ۱۱۰ طرح از ۱۴۲ طرح مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ