قزوین- استاندار و همچنین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در محل تمرین تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
امام جمعه شیراز با اشاره به حضور موثر بانوان در جایگاه‌ها و عرصه‌های مختلف با حفظ کرامت و حریم خود گفت: زن، می‌تواند فعالیت اجتماعی داشته باشد و در کنار آن به تولید امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه بپردازد.
امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی از وجوهات شرعی اصلا استفاده نمی‌کرد، اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه "مسموم، آلوده و محل جولان شایعات و القائات" دشمن شده است.
حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه قشم درباره فیلم منتشرشده در روز‌های اخیر که گفته می‌شود وی با حضور در واحد‌های صنفی، شخصاً دستور پلمب برخی از این واحد‌ها را صادر کرده است، توضیحاتی داد.
جماران نوشت: امام جمعه قشم شخصا از پاساژها دیدن و برای مغازه‌هایی که مشتریان بدحجاب در آن حضور دارند دستور پلمپ صادر می‌کند.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر است
معاهده آلماتی با حضور سران دولت‌های آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و اوکراین به امضاء رسید و مهم این است که مجالس و پارلمان‌های کشور‌های عضو از جمله پارلمان آذربایجان این معاهده را به تصویب رساندند.
امام جمعه کرج گفت: برخی افراد نالایق نمی‌توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند و امروز با این حضور حماسی مردم در میدان، وظیفه کسانی که کار مردم را در دست دارند و تصمیم می‌گیرند سخت‌تر شد و باید توجه کرد، احترام و تشکر از مردم کار کردن برای آن‌ها است.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه‌ها گفت: این‌ها دانشگاه‌ها را هدف گرفتند. آن‌ها خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند؛ چراکه دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا (س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی کار کردند. این‌ها خواستند در آنجا زهری بریزیند و به زودی معلوم می‌شود که این تلاش‌شان بی‌فایده بوده است.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.
امام جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ