روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اشراف کامل بر مواضع گروه های تروریستی در شمال عراق، تحریم ها علیه ایران را دلیلی بر شکست و ناکامی آمریکا برشمرد.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
اهواز- سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق توضیحاتی ارائه داد.
سردار پاکپور ضمن برشماری سایر نقاط استقرار تروریست‌ها گفت: زرگوییز، گرد چال، جژنه‌کال و پاکشهر جزو مناطقی است که هم روستا هستند و هم جزو مناطق شهری و شهرکی. تروریست‌ها در کنار این روستا‌ها و شهرک‌ها مستقر هستند و ما حتماً در عملیات‌های بعدی آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
این چندمین مرحله از حمله نیرو‌های نظامی ایران علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا خبر داد.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجدداً مواضعی گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را با پهپادهای مهاجر ۶ و راکت‌اندازهای چندگانه مورد حمله قرار داد.
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ