طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران همچنان فکر می‌کنند سطح اکسیژن نقشی کلیدی در تکثیر گونه‌های چندسلولی داشته است. اما می‌گویند این کاهش اکسیژن بود که در نقش عامل نهایی ظاهر شد.
دانشمندان در پژوهشی متوجه شده‌اند که قدمت شکل‌گیری قاره‌های باستانی زمین به حدود 3.2 میلیارد سال قبل می‌رسد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.
پیش از انقلاب نوسنگی، نخود فقط در جنوب شرقی ترکیه رشد می‌کرد؛ منطقه‌ای که از شدت سرسبزی شاید الهام‌بخش افسانه باغ عدن باشد. امروزه نوادگان نخود در سراسر جهان رشد می‌کنند. اما پرسش مهم این است که نخود چگونه به وجود آمد. پاسخ این پرسش روشن نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون این غبار‌ها منشأ داخلی ندارد و از کشور همسایه است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز غبارآلود در استان داشتیم که یک روز در وضعیت بحرانی بوده است.
دولت آمریکا با تجهیز اوکراین به شبکه‌ای از سنسورها که قادرند منشأ هرگونه حمله اتمی را شناسایی کنند، خود را برای حمله هسته‌ای احتمالی مسکو به کی‌یف مهیا می‌کند.
پنتاگون مدعی است که احتمالا یک شهروند آمریکایی پشت پرده درز اطلاعات و اسناد محرمانه این نهاد به فضای مجازی است.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
مجلس نمایندگان آمریکا به طور متفق‌القول، به خارج کردن اطلاعات مرتبط با منشأ کووید-۱۹ از حالت طبقه‌بندی‌شده، رای داد.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
سازمان بهداشت جهانی ضمن درخواست از آمریکا برای انتشار اطلاعات مرتبط با منشأ همه‌گیری کرونا، درباره گمانه‌زنی‌ها و «سیاسی‌سازی» موضوع به این کشور هشدار داد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر کشور منشأ خارجی داشته است و نیاز به اثبات ندارد و ما در یک جنگ تمام عیار و یک تحریم گسترده از طرف آمریکا هستیم.
مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مدعی شد که طبق ارزیابی این اداره، به احتمال زیاد «نشتی آزمایشگاهی» در ووهان چین به همه‌گیری کووید -۱۹ منجر شده است.
بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پاسخ به وضعیت گرد و غبار خوزستان گفت: پنجشنبه گذشته سفری به این استان داشتم و خوشبختانه فعلاً تمام دشت خوزستان مرطوب است، ولی هنوز میزان گرد و غبار آن ۱۰۰۰ پی پی ام بود. منشاء ۹۵ درصد گرد و غبار استان خوزستان خارجی است.
اکثر نظریه‌های موجود باور دارند که هم‌زیستی آرکی‌ها و باکتری‌ها در حدود دو میلیارد سال پیش منجر به تکامل اولین سلول یوکاریوت شده است.
وزیر خارجه عراق با خرسندی از سطح روابط دو کشور، همکاری بغداد - تهران را ضامن امنیت مشترک برشمرد و گفت: بغداد اجازه نمی‌دهد همسایگانش از منشأ خاک عراق تهدید شوند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک هفته فراجا گفت: فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات و اقدامات ارزشمند برای ایران بوده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند منشا تحولات در کشور باشد.
اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهر در خصوص بوی نامطبوع در شهرستان اهر گفت: محیط زیست عمده منشأ بوی نامطبوع شهر اهر را تصفیه‌خانه فاضلاب می‌داند.
نماینده دائم چین در سازمان‌های بین‌المللی تأکید کرد: منشاء اصلی بحران کنونی در پرونده هسته‌ای ایران، آمریکاست و برای دست‌یابی به توافق زودهنگام، واشنگتن باید تصمیمات سیاسی فوری بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ