یک باشگاه بزرگ عربستانی برای استخدام مارکو سیلوا، سرمربی تیم فولام انگلیس، اقدام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
سرمربی تیم ملی والیبال تایلند از عملکرد شاگردان خود برابر ژاپن ابراز رضایت کرد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
نیمار به عنوان اولین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال عربستان به تیم ملی کشورش دعوت می شود.
یک باشگاه بزرگ عربستانی برای استخدام مارکو سیلوا، سرمربی تیم فولام انگلیس، اقدام کرده است.
بعد از تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی، حالا جواد نکونام از علاقه خود به استخدام این بازیکن پرده برداشت.
پیرو برگزاری آزمون استخدامی دیوان با توجه به نیاز نیروی انسانی به آموزش‌های تخصصی افراد پذیرفته شده در دوره‌های آموزشی حضور می یابند و بعد از آن جذب نهایی انجام می شود.
یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول ۲۴ سال دوره استخدام خود ۲۰ سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، بعد از دو سال دور بودن از دنیای مربی‌گری با باشگاه القادسیه عربستان به توافق رسید تا فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
قانون استخدام کشوری، علاوه بر اینکه در شرایط دریافت مستمری مادر فوت شده، دارای تفاوت‌هایی با قانون تأمین اجتماعی بوده، از حیث افرادی که حق دریافت حقوق مادر بعد از فوت را داشته نیز کمی متفاوت از قانون تأمین اجتماعی است.
روزنامه آب ولا در شماره امروز خود خبر داده است که الهلال می‌خواهد برای استخدام سه ساله مهدی طارمی، دستمزد سرسام آور 27 میلیون یورو را به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت کند.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود خبر داده است که الهلال می خواهد برای استخدام سه ساله مهدی طارمی، دستمزد سرسام آور 27 میلیون یورو را به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت کند.
وضعیت عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است و او احتمالا در یکی از تیم های الاهلی، العربی، الغرافه و الاخدود به میدان خواهد رفت.
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
بعد از آنکه چندین مربی پیشنهاد لیدز برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کردند حالا شانس استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری این تیم بسیار بالا است.
بعد از مکزیک، اروگوئه نیز به دنبال استخدام مارچلو بیلسا به جای دیگو آلونسو است.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
بعد از درخشش مربیان ایرانی در فوتسال عراق، این بار باشگاه پرطرفدار عراقی اقدام به استخدام سرمربی ایرانی کرد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ