با وجود تعویض کیه‌ران تریپیر و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند در تمرین بدنسازی امروز پرسپولیس شرکت داشت.
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در پایان 90 دقیقه نفس‌گیر در ورزشگاه سیروس قایقران، در حالی که یک چشم‌شان به آبادان بود، با امیدواری به کرمان بازگشتند.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دوباره تبدیل به بازیکنان اصلی استقلال شده اند و عصر امروز در مصاف با مس از ابتدا در ترکیب تیمشان به میدان می آیند.
به قول یک رهگذر، اگه ای استادیومو از صفحه روزگار محو بشه ها، همه یه نفس راحتی می کشن!
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
ورای اتفاقات جنجالی مسابقه این هفته، مس رفسنجان یک بار دیگر نمایش قابل احترامی از خود ارائه داد.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
سایپا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ یک موفق به شکست شهرداری آستارا نشد.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
کاپیتان ملوان می گوید بعد از انجام سه بازی سنگین با کسب امتیاز از سپاهان یک نفس راحت کشیدند.
اصفهان- کلانشهر اصفهان در هشت ماه نخست سال جاری یک روز هوای پاک و ۱۱۶ روز هوای ناسالم تجربه کرد.
با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
استقلال ملاثانی باز هم نباخت و در لحظات پایانی یک گل وارد دروازه حریف کرد تا رکورد جدیدی از شکست‌ناپذیری خلق کند.
یوونتوس در هفته دهم سری آ دربی شهر تورین را مقابل تورینو برگزار کرد و موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
رودی فولر، مدیر ورزشی سابق بایرن لورکوزن، از اولین حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.
هرچند ستاره برزیلی سپاهان جدی‌ترین فرصت گلزنی تیمش را از دست داد اما نمایش دل‌پذیرش در خط دفاع هواداران سپاهان را راضی نگه داشته است.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
این فیلمِ مستندنما به کارگردان کهنه‌کاری می‌پردازد که تلاش می‌کند با جهان پیرامونش و صنعت فیلمسازی پیشرفته کنار بیاید و خود را وفق دهد؛ کارگردانی که وجود خارجی ندارد و به نوعی می‌توان او را برآمدی از درونیات و حدیث نفس اورسن ولز کارگردان این اثر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ