ادن هازارد، ستاره مطرح رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی بلژیک در یک کلاب شبانه دیده شد.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
رضا شکاری پس از پشت سر گذاشتن چند سال دشوار و سخت بار دیگر نامش را به عنوان ستاره در فوتبال ایران مطرح کرده است.
پست اینستاگرامی مدافع اتریشی سابق فرانکفورت پس از شکار یک گوزن خبرساز شد.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
عکس شکار شده از قرار قایدی با مجیدی در امارات!
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
ماموریت اصلی مریخ‌نورد کنجکاوی جمع‌آوری داده‌ها و تعیین اینکه آیا سیاره سرخ تا به حال برای حیات میکرو باکتریایی بسیار کوچک قابل سکونت بوده یا خیر، است.
این سیاره نمونه‌ای از یک «ابر مشتری» است. سیاره‌ای شبیه به غول گازی در منظومه شمسی خودمان، اما بسیار بزرگ‌تر، شاید ۱۲ تا ۱۸ برابر جرم سیاره مشتری را دارد.
النصر عربستان به دنبال شکار یک ستاره دیگر است.
یکی از جالب‌ترین عناصر گوسفند دریایی، ظاهر آن است. به طور قابل توجهی به نظر می‌رسد بسیار شبیه به یک گیاه و همچنین یک گوسفند است. این موجود دو چشم تیره و دو راینوفور بلند دارد. این راینوفور‌ها مانند آنتن‌هایی هستند که می‌توانند ترکیبات شیمیایی آب را در زیستگاه آن تشخیص دهند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیریابی کنند، منابع غذایی پیدا کنند و از خود در برابر شکار محافظت کنند. این راینوفور‌ها شبیه گوش گوسفند هستند و به همین دلیل این جانوران به گوسفند دریایی معروف هستند.
بر اساس پژوهشی که نتایجش در ژورنال عنکبوت‌شناسی منتشر شده است، بله برخی عنکبوت‌ها مار می‌خورند.
ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
باشگاه النصر که این روز‌ها شمار دنبال‌کنندگانش در فضای مجازی به واسطه حضور رونالدو افزایش زیادی پیدا کرده؛ با شعری عاشقانه از ستاره پرتغالی تمجید کرد.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.
لیونل مسی برای خیلی‌ها بهترین و محبوب‌ترین ستاره تاریخ بلند فوتبال به شمار می‌رود.
نمایش خوب مقابل تیم ملی انگلیس باعث شده تا از حالا ستاره شار لوا را یکی از 11 بازیکن ابتدایی تیم ملی مقابل ولز بدانیم.
از ابتدای بازی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان استرس بالایی داشت و در چند صحنه ناخن دست خود را می‌خورد.
محمد خدابنده لو چند دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه توانست در عرض دو دقیقه دبل کند.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.