اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
یک موجود کوچک جدید در استرالیا کشف شده که طعمه‌اش را با استفاده از نوعی چسب گیاهی به دام می‌اندازد.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
کینژال موشک بالستیک هایپرسونیک هوا پرتابی است که از جنگنده میگ ۳۱ شلیک می‌شود. در نگاه نخست به کینژال به راحتی می‌توان شباهت این سلاح خطرناک به موشک مشهور اسکندر را مشاهده کرد چرا که این موشک بر اساس موشک زمین به زمین ۹K۷۲۰ Iskander-M طراحی و ساخته شده است.
اگر چه پرسپولیس این روز‌ها با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم خیال آسوده‌ای از چارچوب دروازه‌اش دارد، اما با این حال احمدرضا عابدزاده بازیکنی بوده که نامش با دربی و نمایش‌های خیره کننده عجین شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند، بیان کرد: خرس‌ها در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند و خطرات متعددی آن‌ها را تهدید می‌کند لذا حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.
استفاده نظامی از حیوانات وحشی در تاریخ سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دوران معاصر کمرنگ شده بود و حالا به نظر می‌رسد که از ترکیب فناوری‌های مدرن و شکارچیان طبیعت تجهیزات نظامی تازه‌ای ساخته خواهد شد.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
تصویری که در وب‌سایت LROC منتشر شده، یک پانورامای کامل را از قله‌ای به ارتفاع ۵۰۰۰ متر نشان می‌دهد که ناحیه‌ای تاریک و صاف در بالای آن قرار دارد. این یکی از مقاصد احتمالی آرتمیس۳ به شمار می‌رود و نسبتا نزدیک به همسایه خود قرار دارد که صخره‌ای به ارتفاع ۳۵۰۰ متر است.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
شگفت اینکه این مورچه‌های غول‌پیکر بزرگترین مورچه‌های نیستند که در تاریخ طبیعی کره زمین وجود داشتند. فسیل‌هایی از یک مورچه غول‌پیکر در آلمان پیدا شده است که ملکه‌اش به بزرگی یک الیکایی (پرنده‌ای کوچک از راسته گنجشک‌سانان) بوده. سربازان چنین ملکه احتمالا هر چیزی سر راهشان بوده شکار می‌کردند از مارمولک گرفته تا پرندگان و پستانداران.
رضا شکاری با حرکت فوق العاده خود، زمینه ساز تک گل تیم گل گهر مقابل استقلال شده است.
نهنگ‌های قاتل در تازه‌ترین کشتارشان در یک روز ۱۷ کوسه هفت‌آبششی را شکار کرده‌اند. چطور این تعداد ثبت شده است؟ چون نهنگ‌ها فقط جگر کوسه را می‌خورند و باقی را در دریا رها می‌کنند که در اغلب موارد به ساحل می‌رسد.
بر اساس پژوهشی که نتایجش در ژورنال عنکبوت‌شناسی منتشر شده است، بله برخی عنکبوت‌ها مار می‌خورند.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
تصویر منحصر به فردی از چهره جدی و درهم کشیده کنعانی‌زادگان روی خط دروازه شکار شده است.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ