بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
چهره جالب یوشوا کیمیش حین گشت و گذار در توکیو به سوژه ای برای هواداران در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
کای هاورتز پس از پیوستن به آرسنال، پیام خداحافظی خود با هواداران چلسی را منتشر کرد.
اعدام با توپ بویژه در مورد راهزنان به کار برده می‌شد. بنابر تاکید ناصرالدین شاه راهزنانی که امنیت جاده‌ها را مختل می‌کردند باید به این شیوه اعدام می‌شدند که درس عبرتی برای دیگران باشد که هیچگاه هم درس عبرت نمی‌شد و راهزنی و دزدی تا زمان رونق اقتصادی هر روز بیشتر می‌شد.
شیشه خانه داور دربی را شکستند+عکس
محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
معماری عصر پهلوی اول تلفیقی از گذشته و حال است و از برداشت‌های مختلفی قابل تحلیل است. یک برداشت این است که بعد از گذشت ٢٠٠ سال تاخیر نسبت به اروپا این شیوه معماری در ایران شکل گرفت. برداشت دیگر هم وجود عنصر استحکام در این آثار است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که برخی از این معماری‌ها، فارغ از زشتی‌ها و زیبایی‌ها نماد حضور مدرنیته در ایران هستند؛ برای مثال ساختمان قماش در شمال میدان راه‌آهن در زمره این ساختمان‌هاست.
فناوری به کاررفته در این کفش‌ها به واکنش‌های آنی منجر می‌شود و در نتیجه حرکت کردن با آن‌ها میان جمعیت ساده‌تر است. همچنین هوش مصنوعی کفش را با شیوه راه رفتن کاربر هماهنگ می‌کند و در نتیجه ریسک ایجاد ناراحتی هنگام راه رفتن کاهش می‌یابد.
سرمربی پرسپولیس به شیوه جالبی با بازیکنانش ارتباط برقرار کرد.
گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می‌دهد. معمولا گوگل در مناسبت‌های خاص از جمله آغاز سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت برخی چهره‌های مهم و برخی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می‌دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا برخی چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می‌کند.
خداداد عزیزی عکسی از خود و پدرش منتشر کرد تا به این شیوه از او قدردانی کرده باشد.
یکی از صنایع جذاب در دهه ۳۰، خط تولید نوشابه کوکاکولا بود که مردم می‌توانستند از پشت شیشه روش تولید و بسته بندی آن را تماشا کنند.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
سرمربی پرتغالی استقلال از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه وطنی قائمشهر واکنش های جالبی به عملکرد شاگردانش داشت.
شیخ دیاباته در دیدار با هوادار، به همان شیوه حضور در استقلال تلاش می کند تا توپ های ارسالی را کنترل کند.
برای نخستین بار شیوه زایمان در آب، در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به نمایش درآمد، پوشش مادر و حضور پدر در این تصاویر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است./همشهری
شیوه جالب تعدادی از طرفداران آکسفورد برای تماشای دیدار این تیم برابر آرسنال توجه بسیاری را جلب کرده است.
شاید بپرسید که این بنای قدیمی را چه کسی ساخته است؟ در پاسخ باید گفت که معمار این بنا، فردی اوکراینی به نام «ولادیسلاوویچ گارادیتسکی» است که با الهام از معماری ایران باستان و به‌کارگیری شیوه اکسپرسیونیسم آرمان‌گرا این بنا را طراحی کرد. ایستگاه راه‌آهن تهران با مصالحی، چون آهن و سیمان ساخته شده و پنجره‌های آن از برنز و آهن است، نمای خارجی آهن نیز با مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگ سفید تراورتین تزیین شده که از معدن سنگ «پل‌سفید» استخراج شده است.
رودریگو دی پل با شیوه خاصی قهرمانی را جشن گرفت.
باشگاه منچسترسیتی ادعا کرده که به اتوبوس این تیم هنگام خروج از ورزشگاه حمله شده است.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ