لیونل مسی برای خیلی‌ها بهترین و محبوب‌ترین ستاره تاریخ بلند فوتبال به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.
فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال باشگاه سابقش را در اینستاگرام آنفالو کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی که به تازگی به اینترمیامی نقل مکان کرده است، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود خبرساز شد.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
یک هوادار چینی که در جریان دیدار آرژانتین با استرالیا وارد زمین چمن شد و لیونل مسی را در آغوش گرفت، در حال فرار از دست ماموران امنیتی ورزشگاه با واکنش جالب دیبو مارتینز روبرو شد.
اینتر میامی با پذیرش شکست برابر نیوانگلند، برای ششمین بار متوالی در لیگ ام ال اس متحمل باخت شد.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
هیئت بین المللی IFAB قوانین بازی را تغییر خواهد داد تا تمام شائبه‌ها در مورد ورود یک بازیکن به زمین را از بین ببرد.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
استقلال و مس علاوه بر نتیجه بازی در تعداد بازیکنان برزیلی درون زمین هم با هم برابر شدند.
استقلال و مس علاوه بر نتیجه بازی در تعداد بازیکنان برزیلی درون زمین هم با هم برابر شدند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
روزنامه لوپاریزین فرانسه اعلام کرد که لیونل مسی یک فصل دیگر قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
لیونل مسی دیرتر از رمان مقرر به پاریس باز می گردد و تا یک ماه بعد برای پی اس جی به میدان نخواهد رفت.
فقط هوش و قدرت بالای بازی‌خوانی فوق ستاره آرژانتین می‌توانست گل دوم تیمش برابر فرانسه را پایه‌گذاری کند.
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین مهره‌ای است که آلبی سلسته برای صعود می‌تواند به آن تکیه کند.
ستاره جوان سه شیرها در بازی با سنگال یک پاس گل داد تا به رکورد مسیِ جوان در سال 2006 برسد.
لیونل مسی که در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک نقش مهمی داشت و یک گل برای تیمش به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت جام جهانی برای تیمش تازه آغاز شده است.
جولین آلوارز، مهاجم جدید منچسترسیتی، بازی کردن در لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین را تعبیر یک رویا توصیف کرد و تایید کرد از توصیه های سرخیو آگوئرو هم استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ