یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
سحابی سه تکه که M۲۰ نیز نامیده می شود، تنها حدود ۳۰۰,۰۰۰ سال سن دارد و یکی از جوان‌ترین سحابی‌های نشری شناخته‌شده است.
با این حال، نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است چنین باشد، زیرا گربه‌ها تنها با شکار جوندگان آلوده می‌توانند به انگل آلوده شوند، که بدون شک گربه‌های خانگی که مرتباً از خانه بیرون می‌روند، انجام می‌دهند.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
سه شیر نر جوان شانس شان را برای شکار یک کرگدن عظیم الجثه امتحان کردند و در پایان متوجه شدند که دست به اقدام احمقانه‌ای زده اند. آن‌ها نه تنها موفق به شکار کرگدن نشدند، بلکه مورد حمله گله کرگدن‌ها قرار گرفتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در تصویر، به نظر می‌رسد که گلبول در حال بلعیدن کهکشان مارپیچی ESO ۲۵۷-۱۹ (PGC ۲۱۳۳۸) در بالا سمت چپ است. در واقع، این کهکشان بیش از صد میلیون سال نوری دورتر از ما است و تنها بر اساس برهم نهی اتفاقی در نزدیکی CG۴ قرار گرفته است.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۴ تن از ایشان وخیم است.
اردبیل-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تنها ۶۶ محیط بان در استان اردبیل مشغول حفاظت از ۴۵۶ هزار هکتار مناطق تحت مدیریت و شکار ممنوع محیط زیست استان اردبیل هستند.
متخصص زیست‌شناسی جانوری گفت: بر اساس مطالعات انجام شده تعداد روباه‌ها در پهنه شرق و شمال شرق تهران بیشتر از سایر مناطق است. به عنوان نمونه اخیرا در پارک لاله، بوستان یاس فاطمی حتی موزه حیات وحش و طبیعت دارآباد تعدادی روباه مشاهده شده است. روباه‌های موزه دارآباد بعضا حیوانات موزه را می‌خورند، اما مسئولین موزه عمدا نه تنها آن‌ها را شکار نمی‌کنند بلکه از آن‌ها حفاظت نیز می‌کنند چراکه برای مردم جذابیت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ