رئیس دیوان عدالت اداری، صدور بی رویه بخشنامه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را از مهم ترین آسیب‌های حوزه اداری و افزایش ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن نوروزی گفت: هیچ محدودیتی برای دانش آموزان مانند عدم صدور پاسپورت یا امثال آن در صورت عدم رعایت حجاب و عفاف در مصوبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیامده است؛ لذا این ادعا کاملا بی اساس است.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
رسانه سعودی اسپورت مدعی شد که احمد نوراللهی در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه نونو اسپریتو سانتو قرار دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تحولات مهم منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و خشم بی سابقه اردنی‌ها از سخنان یک وزیر صهیونیست پرداختند.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای درخصوص اتفاقات رخ داده در کرمان، اعلام کرد از باشگاه مس شکایت خواهد کرد.
وزیر امورخارجه صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: بی تردید تبعات منفی چنین رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زا می‌باشد.
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی سایپا پیکان و سریک پیگیری شد.
باشگاه مس کرمان معتقد است صدور مجوز حضور هواداران تبریزی در دیدار هفته سیزدهم این تیم به نوعی ترویج بی عدالتی است.
عدم توجه به طرح توازن فولاد کشور منجر به بر هم خوردن زنجیره تولید این صنعت شده است به طوریکه بر اساس نظر کارشناسان بازگشت به توازن گذشته در این زنجیره کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۶ ماهه اخیر حدود ۱۸۰۰ برگه اعمال قانون در خصوص رانندگان بی ملاحظه‌ای که در جای پارک معلولین و جانبازان پارک کرده اند، صادر شده است.
هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در نخستین سالگرد برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، با صدور بیانیه ای درباره تشدید بی ثباتی در عراق ابراز نگرانی کرد.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
شمس آذر قزوین به یک پیروزی دیگر دست یافت تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
آلمان و فرانسه با ممنوعیت بی قید و شرط صدور روادید از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع روسیه مخالفت کردند.
یکی از اعضای ارشد جریان صدر گفت: مواضع مقتدی صدر بی ثبات و متزلزل نیست و او با پایان مهلت ۷۲ ساعته دیگر هیچ دخالتی در امور نخواهد کرد.
در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: وضعیت امنیتی در سراسر اوکراین به شدت بی ثبات است و شرایط ممکن است بدون صدور هشدار بدتر شود.
رهبر جریان صدر در سخنانی گفت: معترضان به تحصن ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ