ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
انسلادوس بیش از اندازه کافی فسفر محلول در اقیانوس خود دارد کافی است تا اجازه حیات در آنجا را بدهد. در واقع، آزمایش‌های آزمایشگاهی بعدی نشان می‌دهند که غلظت فسفر محلول در آب اقیانوس انسلادوس ممکن است صد‌ها برابر بیش‌تر از اقیانوس‌های زمین باشد.
احتمال ابتلای زنان به بیماری آلزایمر، شایع‌ترین نوع زوال عقل، دو برابر مردان است. امید به زندگی بیشتر زنان عامل اصلی است، اما طول عمر به تنهایی نمی‌تواند تفاوت فاحش در خطر را توضیح دهد. هورمون ها، ژنتیک و عوامل سبک زندگی همگی توضیح‌های ممکن هستند.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
یوونتوس به دنبال مدرکی محرمانه علیه فدراسیون فوتبال ایتالیا است که امید آنها به بازگشت 15 امتیازشان را افزایش داده است.
شاهرود-جفت‌گیری فیروز و ایران بار دیگر امیدها را برای زادآوری یوزپلنگ‌های ایرانی در توران شاهرود افزایش داده تا تعداد توله‌های سایت این زیستکره بعد از توران و آذر، افزایش یابد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف توجه ویژه به رده‌ سنی امید به برخی از استان‌ها برای حضور در رقابت‌های انتخابی سهمیه اضافی داد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
امید حامدی‌فر به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر افزایش چند برابری قرارداد او، واکنش نشان داد.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: شش ماده یوز در زیستکره توران شاهرود زندگی می‌کنند و این امر، امید را در دل دوست‌داران محیط زیست برای زادآوری این گونه افزایش داده است.
زنجان- سرشماری سال ۱۴۰۱ خبر از افزایش گونه‌های شاخص مناطق حفاظت شده استان زنجان از جمله آهوی دشت سهرین دارد اما هنوز خطر انقراض این گونه ارزشمند وجود دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
قزوین- نتایج کسب شده تیم‌ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور امیدها برای صعود نماینده قزوین به لیگ برتر را افزایش داد.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
مهم است به یاد داشته باشید که فواید رژیم غذایی مبتنی بر روزه تنها در مورد امید به زندگی نیست بلکه به کیفیت زندگی نیز مربوط می‌شود. ما به انقلابی در حوزه تغذیه نیاز داریم.
رئیس قوه قضائیه گفت: مدیرکل دفتر مجلس قوه قضائیه مأموریت دارد با همکاری رئیس دیوان عدالت و کمیسیون شوراهای مجلس، ظرف دو ماه، رسیدگی به پرونده‌های ناظر بر انتخابات گذشته شهروروستارا تمام کند.
عبدی با اشاره به اینکه نفس افزایش مالیات دولت را پاسخگو نمی‌کند، بیان داشت: «اخذ مالیات از مردم این امید را ایجاد می‌کند که مردم احساس کنند، که دولت پول آن‌ها را می‌گیرد و باید جوابگوی خدمات داده شده باشد پس فشار می‌آورند تا دولت پاسخگو باشد، این به نظر بنده لحظه‌ای و آنی اتفاق نمی‌افتد و نیاز زمان است، تا دولت پاسخگو بشود، این درحالیست اگر دولتی که بر پایه درآمد‌های مالیاتی اداره می‌شود، پاسخگو نباشد بین مردم و دولت تنش به وجود می‌آید.»
عبدی با اشاره به اینکه نفس افزایش مالیات دولت را پاسخگو نمی‌کند، بیان داشت: «اخذ مالیات از مردم این امید را ایجاد می‌کند که مردم احساس کنند، که دولت پول آن‌ها را می‌گیرد و باید جوابگوی خدمات داده شده باشد پس فشار می‌آورند تا دولت پاسخگو باشد، این به نظر بنده لحظه‌ای و آنی اتفاق نمی‌افتد و نیاز زمان است، تا دولت پاسخگو بشود، این درحالیست اگر دولتی که بر پایه درآمد‌های مالیاتی اداره می‌شود، پاسخگو نباشد بین مردم و دولت تنش به وجود می‌آید.»
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
بر کسی پوشیده نیست که بایدن می‌خواهد قیمت نفت محرک اصلی تورم در آستانه انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر کاهش یابد. بایدن در اواسط ژوئیه در جریان سفر به ریاض از عربستان سعودی خواسته بود تا با افزایش عرضه نفت به امریکا کمک کند. با این وجود، رهبران سعودی در برابر درخواست‌های بایدن مقاومت کرده اند.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ