قیمت هر تن فلز روی در بازارهای جهانی با ۲.۸۷ درصد افزایش، به ۳ هزار و ۵۰ دلار رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فصلی که گذشت، ارزش کدام بازیکنان بارسا در بازار نقل و انتقالات افزایش پیدا کرد و قیمت کدام بازیکنان کاهش یافت؟
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
در مورد حفظ ارزش پول ملی، ما با مسائلی ریشه‌ای و کلان رو به رو هستیم. مسائلی مثل تورم و اختلاف تورم داخل و شرکای تجاری در کنار بحث ناترازی ارزی کشور از مهمترین موارد است. ناترازی ارزی کشور تحت تاثیر کسری‌های تجاری غیرنفتی و کسری حساب سرمایه تشدید می‌شود. ناترازی ارزی در نهایت روی افزایش قیمت دلار تاثیر می‌گذارد.
مردم برای اینکه سرمایه های خود را از دست ندهند به خرید ملک در اطراف پایتخت روی آورده اند که این مسئله موجب شده است تقاضا خرید مسکن در این مناطق بالا رود و به تبع قیمت ها رشد داشته باشد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۹۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: قیمت سیگار باید به گونه‌ای باشد که مشوق مصرف نباشد و از طرف دیگر نباید در داخل مالیات‌هایی روی سیگار وضع کنیم که قاچاق سیگار افزایش یابد.
لوبیا سفید با افزایش ۱۷.۳۹ درصدی بالاترین افزایش قیمت را در ماه گذشته تجربه کرد.البته این ماده مغذی این هفته نیز روند افزایشی داشت و از هر کیلو ۵۴ هزار تومان به ۵۸ هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
در سال ۲۰۲۲ افزایش قیمت نفت و گاز در بازار جهانی باعث شد تا ترکیه نتواند طرح خود برای کاهش کسری حساب جاری را اجرایی کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جعفر قادری درباره علت افزایش قیمت ارز در کشور گفت: افزایش نرخ دلار تحت تاثیر چند عامل است؛ کشور در طول یکی دو سال گذشته با تورم مواجه بوده که این تورم خودش را در قیمت دلار تخلیه می‌کند. به عبارت دقیق‌تر وقتی تورم داخلی بیشتر از تورم خارجی باشد و اثر تورم مازاد روی دلار تخلیه نشود، قیمت دلار حالت فنر فشرده پیدا می‌کند که با کوچکترین فشاری، آزاد شده و قیمت ارز بالا می‌رود.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
شاخص کل بورس شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۸۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مردم فرانسه در پی افزایش قیمت انرژی به اجاق‌ های هیزمی روی آورده و تقاضا برای سوخت خاک اره افزایش یافته است.
پس از افزایش چشمگیر و مداوم قیمت کاغذ، شماری از ناشران نسبت به درج قیمت‌های تازه بر روی کتاب‌های چاپ قدیم که بخشی از آنها با کاغذهای یارانه‌ای نیز منتشر شده، اقدام کرده‌اند؛ رویکردی که دستیابی به کتاب با قیمت منصفانه را برای عدم مردم دشوارتر خواهد ساخت و کارکرد مکانیزم توزیع کاغذ یارانه‌ای را با چالش و پرسش‌های جدی‌تر مواجه می‌سازد.
هر ساله تقریبا ۷۹۵۰۰۰ آمریکایی دچار سکته مغزی می‌شوند که حدود ۱۶۰۰۰۰ نفر از آنان به دلایل مرتبط با سکته جان خود را از دست می‌دهند. در واقع، سکته مغزی چهارمین دلیل مرگ و میر در امریکا محسوب می‌شود.
سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس در ابتدای هفته، امیدواری نسبت به آینده بازار سرمایه را در دل سهامداران زنده کرد.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ