دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
در فاصله یک سال مانده به شروع المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از مشعل ۷۰ سانتی‌متری این مسابقات رونمایی شد. این مشعل از فولاد صیقلی سبک وزن ساخته شده است. به گفته متیو لهانوز، طراح این مشعل، نیمه بالایی آن برگرفته از برج ایفل و نیمه پایینی دارای الگوی برجسته‌ای است که بازتاب برج ایفل را در رود سن نشان می‌دهد. طراح این مشعل در نشست خبری رونمایی، گفت: «طرح این مشعل بسیار زیبا و خالص است. تقارن آن نماد برابری زن و مرد و برابری میان ورزشکاران و منحنی‌های آن نشان‌دهنده صلح است.»
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
تصاویری زیبا از تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این ویدئو که تایم لپس است از بالای برج میلاد گرفته شده.
بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در روستاهای "یوقان برج" رازوجرگلان و " قاضی" از توابع شهرستان بجنورد شده است.
هوش مصنوعی روز به روز ما را شگفت‌زده می‌کند. از تصاویر تا فیلم‌هایی که می‌سازد، همگی می‌تواند دنیای ما را دگرگون کند. با این همه هنوز این فناوری می‌تواند سرگرم کننده باشد. اخیرا نیز هوش مصنوعی طراحی برج آزادی به شکل مدرن را به تصویر کشیده است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
ارتش اوکراین یک پهپاد جدید کامیکازه را بر روی یک برج نظارت تصویری حرارتی Murom-P روسیه در بلگورود آزمایش کرد. این پهپاد با سرعت بالا مستقیماً به برج اصابت کرد و منفجر شد. این برج‌ها به خاطر شخصیت اربابان حلقه‌ها «چشم سائورون» نامیده می‌شوند.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
حوالی آرامگاه ابن بابویه در شهرری برجی آجری سر به فلک کشیده‌ای با قدمت ۹۰۰ ساله، گوشه‌ای از تاریخ ایران زمین را درگوشه دل خود جای داده است. این برج در عهد سلجوقی و احتمالا در زمان انتقال پایتخت از نیشابور به ری به دستور طغرل بیک؛ مؤسس سلسله سلجوقیان ساخته شده است و برای همین به این نام شناخته می‌شود.
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ