منابع فلسطینی روز پنجشنبه از اعتصاب سراسری در کرانه باختری برای دومین روز متوالی در سوگ شهدای جنین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون ۵۰۰ روستای فلسطینی نابود شده است.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون 500 روستای فلسطینی نابود شده است.
مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن و سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
منابع محلی در کرانه‌باختری از آغاز اعتصاب سراسری در شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
همزمان با سپری شدن ۷۵ روز از اعتصاب غذای اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خانواده او در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تحصن کردند.
مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به حملات ددمنشانه صهیونیستها به اردوگاه جنین صحنه اعتصاب فراگیر است.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
امروز چهارشنبه مردم فلسطین در کنار کسبه، بازاریان و ادارات آموزشی در حمایت از اهالی اردوگاه شعفاط در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، اعتصاب کردند.
منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج عملیات مقاومت در ماه های اخیر در کرانه باختری نشان دهنده وقوع انتفاضه از نوع جدید داست.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست.
منابع فلسطینی از درگیری در الخلیل میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ