استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون 500 روستای فلسطینی نابود شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون ۵۰۰ روستای فلسطینی نابود شده است.
عضو کمیته دفاع از اراضی قدس با اشاره به طرح شوم تل آویو برای مسجدالاقصی اعلام کرد: اشغالگران در اجرای طرح‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی مسجدالاقصی از مقاومت هراس دارند.
یک مجموعه حقوقی در فلسطین، از اقدامات اسرائیل برای شهرک‌سازی در حدفاصل شهرک ابودیس و رأس‌العامود در بخش شرقی قدس اشغالی، خبر داد.
قربانی کردن در صحن‌ها، گامی جدی در مسیر یهودی‎سازی مسجدالاقصی است. متاسفانه در سال اخیر میزان تعرضات صهیونیست‌ها به داخل صحن‌ها در مناسبت‌های مختلف افزایش جدی داشته که جای نگرانی دارد.
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در دوازدهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین سخنرانی کرد.
وزارت خارجه قطر تاکید کرد که طرح‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در راستای توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یهودی‌سازی شهر قدس را محکوم می‌کند.
اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای هرگونه تغییر وضعیت حاکم بر مسجدالاقصی به شدت هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی‌سازی بیت المقدس از طریق تعرضات روزانه به مسجد الاقصی است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ