محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس سلامت ملی انگلیس(NHS) برای نخستین بار از ربات ها برای انجام بیوپسی استفاده کرد و امیدوار است این فناوری تشخیص سرطان ریه را ارتقا دهد.
اگر مخلوط ما با اضافه کردن سرکه کف کند نشان می دهد که عسل طبیعی نیست در غیر این صورت می توان تا حدودی به طبیعی بودن آن پی برد.
آفت دهان به بیماری‌های سیستم ایمنی بدن تعلق دارد. در این بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه بافت‌های آشنا را به عنوان بیگانه تشخیص می‌دهد.
عباسی تاکید می‌کند: «شورایعالی شهرسازی و معماری یک مجموعه تخصصی و قانون‌گذار است. این شورا اختیاراتی دارد که از حضور مقامات عالی‌رتبه کشور بهره‌می‌برد؛ بنابراین شورایعالی نگاه فنی به موضوعات دارد. البته ممکن است در نگاه فنی خود دچار تشخیص اشتباه و خطا شود، اما آنچه که ما شاهد آن هستیم رویکرد شورایعالی صرفاً رویکرد تخصصی است.»
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص سردرد گفت: تشخیص صحیح و افتراق سردر‌های سینوزیتی و میگرن، در درمان درست، بسیار اهمیت دارد.
ابزار‌های هوش مصنوعی نیز مرتکب اشتباه می‌شوند حتی اگر به سرعت در حال تکامل باشند. در حال حاضر (آوریل ۲۰۲۳ میلادی) برنامه‌هایی مانند Midjourney، Dall-E و Deep AI دارای اشکالاتی هستند به خصوص با تصاویری که افراد را نشان می‌دهند.
«حشره برگی» ماهرترین موجود در زمینه استتار است. گاهی خود حشره‌شناسان هم در تشخیص آن اشتباه می‌کنند.
قبول کنیم که اشتباه کردیم. این به انصاف نزدیک‌تر است. سیاستمداران رسمی و نزدیک به قدرت در ایران در چاهی افتادند که پیش از آن خودشان برای دیگران کنده بودند. حال اینکه اساسا ورود دولت به مفهوم عام آن اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و شورای نگهبان به امر بررسی صلاحیت به صورت کیفی و اعمال نظر، سلیقه شخصی یا تشخیص فردی آشکارا موجب سلب حق اعزام نماینده از سوی ملت به مراکز حکمروایی می‌شود و موضوع امکان نمایندگی در اننخابات را با چالش مواجه می‌سازد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
برای بسیاری از افراد تشخیص دادن راست از چپ، به آسانی تشخیص دادن جهت بالا و پایین است، ولی طبق تحقیقات اخیر، از هر شش نفر، یک نفر، برای تشخیص راست از چپ به مشکل برمی‌خورند. شاید این یک اشتباه بچه‌گانه به نظر برسد، ولی افراد زیادی هستند که چپ و راست را اشتباه می‌گیرند و ممکن است همین ماجرا به قیمت جان عده‌ای تمام شود.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
هر آن چه مرتبط با اضطراب می‌باشد لزوما در سر شما نیست و تا حد زیادی در بدن شماست. زمانی که تشخیص می‌دهیم اضطراب ناشی از پاسخ استرس فیزیکی را تجربه می‌کنیم می‌توانیم با ثابت نگه داشتن قند خون یا زودتر خوابیدن مشکل را در سطح بدن حل کنیم
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال ۹۸ و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد تنها موقعیت بازیکنان مقابل دروازه توسط VAR بررسی شده است؛ در حالی که کاندروایی که در نزدیکی خط کرنر قرار گرفته بود آفساید را پر کرده
ترامپ نوشت: دومین دوره کووید جو بایدن که گاهی از آن به عنوان ویروس چین یاد می‌شود متاسفانه توسط پزشکانش اشتباه تشخیص داده شد. او در عوض مبتلا به زوال عقل است، اما خوشبختانه در حال بهبودی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ