محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی،این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟
کشورهای غربی در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند که تحولات روسیه را از نزدیک دنبال می‌کنند، از طرفی رئیس جمهور بلاروس نیز در تماس با پوتین در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.
به نظر می‌رسد واکنش‌های هیجانی ریکاردو ساپینتو در دربی آخرین قاب‌هایی باشد که از این مربی در فوتبال ایران به ثبت رسیده است.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
سخنان بنیامین نتانیاهو با واکنش‌های منفی و گسترده در رژیم صهیونیستی روب‌رو شده است.
اخراج گراهام پاتر علی رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
خیلی ها معتقدند که عقد قرارداد با النصر، پایان دوران حرفه‌ای فوق ستاره پرتغالی است.
مهاجم استقلال می‌گوید اطلاعی از شکایت باشگاه شباب الاهلی بابت پرداخت نشدن پول رضایت‌نامه‌اش ندارد.
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
با وجود اینکه اینکه شویچی گوندا در نیمه اول زمینه‌ساز تک گل آلمان‌ها شده بود، در نیمه دوم ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود.
مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
تیپ اسپورت پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل برایتون با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از تقابلش با آبی‌پوشان پایتخت حلقه اتحاد تشکیل داد.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
در چند روز گذشته سطحی گسترده از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی نسبت به رخداد مهسا واکنش نشان داده‌اند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در سطحی وسیع به ماجرا این دختر ۲۲ ساله سقزی پرداخته‌اند
یکی از بهترین نمایش‌های سولو تاریخ فوتبال باشگاهی به نام گلر معروف سوئیسی سند خورد.
قرارداد همکاری باشگاه پاری سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ