وزیر میراث‌فرهنگی گفت: به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای توسعه گردشگری کشور تاکنون ۷ تفاهم‌نامه منعقد شده است که منجر به باز شدن بسیاری از گره‌های این حوزه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
منابع سوری از کشته شدن چهار سرباز ارتش سوریه در جریان درگیری شدید با گروه‌های تروریستی در حومه لاذقیه خبر دادند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مهمترین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی 2023 اعزام می‌شوند.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی‌ترویجی معاونت آموزش و ترویج سازمان تات گفت: مهمترین اقدام سال جاری، راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای آموزش به تمام گروه‌های هدف حوزه کشاورزی است.
اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
رئیس جمهور در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی گفت: گره‌های ذهنی نسل جوان باید رفع شود تا یک شبهه تبدیل به مسئله لاینحل نشود.
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی و برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
هتلی که دمیتری روگوزین رهبر گروه «گرگ‌های تزار» و رئیس سابق سازمان هوا - فضای «روس‌کاسموس» روسیه و شماری از مشاوران نظامی در آنجا مستقر بودند، هدف حمله قرار گرفت. مشاور روگوزین گفت: این هتل در حومه دونتسک قرار دارد و روگوزین و شماری از مشاوران نظامی در ماه‌های اخیر در آنجا زندگی می‌کرند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم اما این کار را نکردیم، چون در کنار همسر و خانواده‌اش بود.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود. همچنین توانستیم یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی مجروح کنیم که به بیمارستانی در اربیل منتقل شد و او دبیرکل اغتشاشگران است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: در حوزه کانونی زلزله ۲۳۰ مدرسه واقع شده که از این تعداد ۸۴ مدرسه توسط گروه‌های ارزیابی خسارت دیده شناخته شدند.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
با در نظر گرفتن اهمیت حوزه ژئوکالچر و قدرت نرم در مناسبات جهانی می‌توان پیاده‌روی اربعین را فرصتی طلایی برای ایجاد جریان فرهنگی و شکل‌دهی به گروه‌های مقاومت در جغرافیای جهان اسلام دانست.
در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ