در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یک کار جهادی تا پایان سال جاری ده میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
اختراع ویرایش ژن کریسپر به ما قدرت درمانی قابل توجهی می‌دهد. دانشمندان می‌توانند DNA یک فرد را در صورت نیاز بازنویسی کنند. با این وجود، تا زمانی که اوضاع به طور چشمگیری تغییر نکند میلیون‌ها نفری که کریسپر می‌تواند آنان را نجات دهد هرگز از آن سود نخواهند برد. ما باید و می‌توانیم جهانی با کریسپر را برای همه بسازیم.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
بازار طلا در تلاش است تا قیمت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند زیرا معامله‌گران به قدرت قابل‌توجه در بازار کار ایالات‌متحده واکنش نشان می‌دهند که همچنان انتظارات کاهش قریب الوقوع را به چالش می‌کشد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی قطر تا این جای کار بود.
حاج‌صفی که کاپیتان ایران در بازی دوستانه با تونس بود امیدوار به تکرار این کار در جام جهانی است تا تاریخ‌ساز شود.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
از آنجایی که بخش زیادی از زیرساخت‌های قطر برای میزبانی هرچه بهتر جام‌جهانی آماده شده، اما در برخی مناطق کارگران حتی تا ساعت ۳ بامداد همچنان مشغول کار هستند تا باقی‌مانده مشکلات احتمالی هم حل شود.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که بازیکنان بسیار با روحیه کار می‌کنند و هرکدامشان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کارلوس کیروش نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشند.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
جوادی که در یک ضرب وزنه ۱۶۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود موفق شد در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم را برای خودش ثبت کند تا در پایان با یک نقره و دو طلا به کار خودش پایان دهد.
اگرچه سایت فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی ایران در جام جهانی اطلاعیه داده بود اما امکان خرید تا این لحظه وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ