نماینده رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارات امور خارجه این کشور، دستیابی به توافقات اولیه در زمینه تامین سوخت و غلات به افغانستان را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
طبق توافق انجام شده میان دو شرکت سعودی و ترکیه ای، عربستان در خارج از این کشور یعنی در ترکیه پهپاد می‌سازد.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان آمریکایی در مقابل آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی های نفتی مسدود شده ایران به توافق رسیده اند.
یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.
برخی منابع از توافق احتمالی میان مصر و اتیوپی درباره سد النهضه خبر دادند که با نظارت امارات در جریان است.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که شایعات اخیر درباره توافق موقت با ایران اشتباه و گمراه کننده بوده و موضوع بازداشت شدگان آمریکایی در ایران، برای واشنگتن در اولویت قرار دارد.
رئیس جمهوری آذربایجان گفت: امکان دستیابی به صلح بین باکو و ایروان وجود دارد، به خصوص که ارمنستان، قره باغ را به عنوان بخشی از سرزمین ما به رسمیت شناخته است.
رئیس مجلس گفت: لازم است درباره مسئله حقابه هیرمند عرض کنم که توافق درباره این حقابه، بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است. اجرای کامل و دقیق این توافق به نفع هر دوملت و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در موضوع لغو تحریم‌ها همچنان تبادل پیام با طرف آمریکایی جریان دارد.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
اتحادیه اروپا از دستیابی به توافق درباره نهمین بسته تحریم ها علیه روسیه درپی جنگ اوکراین خبر داد.
کشورهای اتحادیه اروپا با تعیین سقف قیمت ۶۰ دلار برای هر بشکه نفت وارداتی از روسیه موافقت کردند.
وزیر دارایی ترکیه در آنکارا با وزیر بازرگانی عربستان سعودی دیدار و اعلام کرد که با وی درباره توسعه روابط اقتصادی دو کشور به توافق دست یافته‌ است.
مولفه اول این است که ذهنیت آمریکا درباره وضعیت و موقعیت ایران در مذاکرات تغییر پیدا کرده است. با توجه به مساله ناآرامی‌ها و اعتراضات در ایران، ذهنیت کاخ سفید این است که تهران نیاز مبرم‌تری به توافق در شرایط کنونی نسبت به یک ماه پیش دارد تا بتواند با گشایش در عرصه بین‌المللی، زمینه را برای مدیریت بهتر شرایط داخلی خود فراهم کند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که گروه های سیاسی عراق درباره انتخاب «عبداللطیف رشید» به عنوان گزینه اصلی پست ریاست جمهوری این کشور، به توافق رسیده اند.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان گذرگاههای مرزی عراق اعلام کرد که طرف‌های ایرانی و عراقی توافق کردند که زائران به تدریج و با تعدادی مشخص به عراق اعزام شوند.
خبرنگار اکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا با نخست‌وزیر موقت اسرائیل درباره توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ