طبق توافق انجام شده میان دو شرکت سعودی و ترکیه ای، عربستان در خارج از این کشور یعنی در ترکیه پهپاد می‌سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از توافق با کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد برای ارائه اطلاعات تمامی آوارگان سوری به دولت لبنان خبر داد.
مدیران استقلال با آرمان رمضانی به توافق می‌رسند و این بازیکن به زودی رضایت‌نامه‌اش را دریافت خواهد کرد.
استقلال قطعا در روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.
وزیر امور خارجه عمان درباره موضوع احیای توافق هسته‌ای گفت که «جدیتی» از سوی واشنگتن و تهران هم‌زمان با تلاش مذاکره‌کنندگانشان برای احیای توافق هسته‌ای احساس می‌کند.
ژوزه مورینیو برای جلوگیری از محرومیت جدید، با باشگاه رم درباره اظهارات علیه داور بازی مونزا توافقنامه‌ای امضا کرد.
کشورهای اروپایی درباره وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه به توافق نرسیدند و بررسی دوباره آن را به ۱۴ ژوئن موکول کردند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.
منابع خبری از تحرکات جدید آمریکا در قبال یمن پس از توافق میان ایران و عربستان خبر دادند.
کابینه عربستان امروز در جلسه خود به بحث توافق ایران و عربستان پرداخت و درباره آن موضع گیری کرد.
اگر قطعنامه جدیدی علیه ایران صادر شود، نشان‌دهنده این است که طرف مقابل نمی‌خواهد با ایران همکاری کند و یک دور جدید تنش در روابط ایجاد خواهد شد. ولی به احتمال زیاد آژانس قطعنامه جدید صادر نخواهد کرد تا اجازه دهد این روندی که شروع شده، به نتیجه برسد که در این صورت، روند مثبتی خواهد بود.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: ما بر توافق و رایزنی درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان تاکید داریم.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز دوشنبه خواستار توافق گروههای سیاسی درباره نقشه راهی شد که به پایان بحران سیاسی در این کشور منجر شود.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه تانزانیا درباره مذاکرات وین گفت: در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: در حال تلاش جدی برای دستیابی به توافق با ایران هستیم.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
رضازاده درباره مکان مذاکرات گفت: احتمالا در وین برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد، ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت میراث‌دار تورم جدی و بی‌اعتمادی از دولت قبل است. در ارتباط با قیمت جهانی با مشکل مواجه است. بحث تحریم‌ها بی‌سابقه است. در توافق با ۱+۵ هم مشکل دارد. در این شرایط دولت یارانه برخی از کالاها را حذف می‌کند که به نظر بنده نباید همه این کارها را با هم جمع می‌زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ