اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیگیری تهران از دستگیری باند سارقین سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده ستارخان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان مسلح در جنوب پایتخت خبر داد.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق حرفه ای منزل در این شهرستان و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل، خبر داد.
دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ