اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین یامگا مدافع هافبک فرانسوی آبی‌ها برای سومین فصل درخشش در استقلال آماده می‌شود.
باشگاه چلسی توانسته گوی سبقت را از رقبا ربوده و رضایت الیه وه‌آ را برای عقد قرارداد جلب کند.
۱۵۰ قطعه الماس، ۱۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و بیشتر از هفت هنر ایرانی همه با ظرافت و هنر خاصی به کار گرفته شده‌اند تا یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای جهان متولد شود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
لباس مجلسی 10 میلیاردی که توسط یک خانم ایرانی خریداری و از یک کیلو طلا و۱۲۰۰ الماس روسی استفاده شده است.
کریستیانو جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین یوونتوس بازدید کرد تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی جدید یووه شروع کند.
کوین یامگا در لیگ بیست و سوم هم به عنوان مدافع در استقلال شروع به کار خواهد کرد.
کالیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی تیم ملی سنگال رسماً از چلسی راهی الهلال عربستان شد.
عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان (والماس ۱) امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ انجام خواهد شد و این عرضه اولیه و ارسال سفارش خرید فقط توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط امکان‌پذیر است و سهامداران حقیقی نمی‌توانند بخرند.
منچستریونایتد آماده است 53 میلیون پوند صرف خریدن کیم مین جائه کند. رقم فسخ قرارداد او 40 میلیون پوند است اما یونایتد می‌خواهد بقیه رقبا را از میدان به در کند.
عمارت الماس مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به علت عملیات فنی حفاظتی و آماده سازی برای نمایشگاه تا اطلاع ثانوی بسته است.
فلوریان ویرتز، ستاره جوان لورکوزن یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید.
از هر ۱۰ قطعه جواهری که به فروش می‌رسد، یکی حاوی الماس مصنوعی است و جوانان این روز‌ها برای خرید الماس مصنوعی کمتر خجالت‌زده می‌شوند. این در حالی است که علاقه به خرید الماس مصنوعی بیشتر از اینکه به صرفه‌جویی در هزینه ربط داشته باشد، به اخلاق شخصی مربوط است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فیل فودن الماس این تیم است و به زودی بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.
لیورپول سرانجام عقد قرارداد با مهاجم 23 ساله هلندی و یکی از پدیده‌های جام جهانی قطر را نهایی کرد.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
"پل آسیمو" پروفسور زمین شناسی و ژئوشیمی در موسسه فناوری کالیفرنیا می‌گوید که این کشف با استفاده از روش‌های پیشرفته و احتمالات برای آینده هیجان انگیز است. آسیمو در این مطالعه شرکت نداشت. او می‌افزاید: "در این مطالعه از تعدادی از پیشرفت‌های تازه در میکروسکوپ استفاده شده تا کار با دقت و به خوبی انجام شود".
مس رفسنجان سرانجام توانست با پیروزی در دیدار هفته ششم برابر هوادار اولین برد خود را در لیگ بیست و دوم ثبت کند
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ