وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که هیئتی از وزارت کشور در ادامه رایزنی‌ها در راستای عضویت استکهلم در ناتو به ترکیه سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئتی از جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا «اکواس» امروز با هدف مذاکره با کودتاچیان وارد شهر نیامی پایتخت نیجر شد.
هیئتی از جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا «اکوواس» امروز با هدف مذاکره با کودتاچیان وارد شهر نیامی پایتخت نیجر شد.
هیئتی به نمایندگی از جامعه ایزدیان به ریاست سالم نجمان با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار شد در روزهای آتی هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی میدانی حمله تروریستی به شاهچراغ به شیراز اعزام شود.
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره مسائل مربوط به ابتکار آفریقا برای یافتن راه هایی برای حل و فصل مناقشه اوکراین گفتگو کردند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه بین المجالس عرب که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
رئیس اتحادیه بین المجالس عرب گفت: مقرر شد هیئتی از اتحادیه بین المجالس عرب برای سفر به سوریه به منظور تاکید بر حمایت ما از مردم این کشور تشکیل شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئت ویژه ای به قم برای بررسی و یافتن ادله مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم شد.
عبدالحافظ نوفل، سفیر فلسطین در مسکو اعلام کرد که هیئتی از فلسطین برای گفتگو با مقامات روسی به مسکو سفر خواهد کرد.
عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: تا پایان آذر ماه امسال ۱۴۷ میلیارد دلار مجموع منابع ورودی همراه سود متعلقه به صندوق توسعه ملی بوده است و تا کنون ۱۲۱ الی ۱۲۲ میلیارد دلار تسهیلات به دولت و بخش خصوصی داده شده است.
همزمان با سفرهای تحریک‌آمیز مقامات غربی به تایوان، هیئتی بلندپایه از استرالیا برای نخستین بار در سال‌های اخیر به این جزیره سفر خواهد کرد.
هیئتی از شرکت انرژی توتال فرانسه به منظور رایزنی برای بهره برداری از میادین گازی لبنان با میشل عون دیدار کرد.
وزیر صمت گفت: طبق مصوبه امروز هیئت دولت بانک مرکزی موظف شد سامانه یکپارچه‌ای برای تسهیلات ارزی و ریالی راه اندازی کند تا کل فرایند و میزان سود در آن ذکر شود.
رسانه های غربی از سفر هیئتی از قانونگذاران فرانسوی و آمریکائی در روزهای آینده به جزیره تایوان خبر می دهند.
مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد ابلاغ شد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات برگزاری و قبولی کنکور، ماراتن یک ساله کنکور را سه ساله می‌کند و با این اقدام سود مافیا دوچندان خواهد شد.
ترکیب هیئت ترکیه ای حاضر در نشست سه جانبه با سوئد و فنلاند با محوریت الحاق دو کشور مذکور به ناتو، مشخص شد.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ