عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: تا پایان آذر ماه امسال ۱۴۷ میلیارد دلار مجموع منابع ورودی همراه سود متعلقه به صندوق توسعه ملی بوده است و تا کنون ۱۲۱ الی ۱۲۲ میلیارد دلار تسهیلات به دولت و بخش خصوصی داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون حدود ۴۰۰میلیارد تومان به عنوان پاداش در قبض‌های برق مشترکان درج شده و امیدواریم که در دوره‌های آتی بر تعداد این قبض‌ها افزوده شود.
به این ترتیب یک تیم لیگ برتری حاضر در رقابت‌های آسیایی می‌تواند دستمزدی نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنانش پرداخت کند.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری و با اعتبارات تخصیص یافته ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی رها کرده‌اند و واقعا سخت است و باید کمک شود.
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در محله ستارخانه حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۶ هزار میلیارد تومان است.
از ۳۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان... این‌ها قیمت‌هایی است که فروشندگان کلیه، کبد و مغز استخوان برای اعضای بدن‌شان در نظر گرفته‌اند. هر کدام از این افراد مسائل خاص خودشان را دارند، اما مشکل تمامی آن‌ها فقر و نداری است.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری آسیب رسیده است، گفت: موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: گردش مالی اقتصاد دانش بنیان ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است و این میزان برابر یک سوم پول دولت است که خرج می‌کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی محصول محور تا ۴۰۰ میلیارد تومان پشتیبانی کند.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
شهردار تهران با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول لازم دارد تا به درجه‌ای از اعتبار و خدمت برسد، گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف کردیم.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: بانک‌های دولتی از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ تا پایان مردادماه امسال، ۲۳ هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان تسهیلات به ۷۰۳ هزار و ۴۶۰ نفر پرداخت کرده‌اند.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ