نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئت ویژه ای به قم برای بررسی و یافتن ادله مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
نماینده مردم تبریز گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده و به عنوان سوءاستفاده از اختیارات و جایگاه نمایندگی که در این زمینه قانون مشخص وجود دارد این مساله را مورد رسیدگی قرار نداده است.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا، خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق طی فردا خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هئیت رئیسه فدارسیون فوتبال با سوالات زیادی از سوی خبرنگاران درباره حبیب‌الله شیرازی و ابهامات هیئت فوتبال مواجه شد.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هیئت منصفه ید مساعد دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی است، گفت: هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی نماینده و قوه عاقله جامعه محسوب می‌شود.
بلا درنگ مهم‌ترین بند از صورت جلسه هیئت رئیسه که در چوار ایلام برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت تیم‌ ملی خواهد بود.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال از رسانه‌ها می‌خواهد بیشتر به تغییر رفتار ساپینتو بپردازند!
احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی توضیحات مفصلی را در خصوص حواشی به وجود آمده در مشهد ارائه داد.
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشکاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
طبق بندهای جدید قانون فناوری اطلاعات هند قرار است یک هیئت دولتی برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی درباره حذف محتوا ایجاد شود.
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان با پیشنهادی مبنی بر مستثنی شدن حقوق قضات و اعضای هیئت علمی از سقف مقرر قید شده در لایحه موافقت کردند.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.
مجلس مصوب کرد به منظور رسیدگی و صدور احکام انتظامی نسبت به تخلفات «اشخاص تحت نظارت» یا مدیران و کارکنان بانک مرکزی، هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر انتظامی در بانک مرکزی تشکیل می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به سوال از عین‌اللهی وزیر بهداشت در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار دارد.
تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی موفق شد توندلا را شکست داده و قهرمان سوپرجام پرتغال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ