در مورد دانشجویان بازداشتی با نظر کارشناسی حراست و رئیس دانشگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود و دانشجویانی که در اغتشاشات و برهم زدن امنیت عمومی در داخل یا بیرون از دانشگاه نقش داشته‌اند، متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قرار وثیقه آزاد یا تحت قرار بازداشت موقت باشند و سایر دانشجویان بازداشتی متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قید کفالت یا وثیقه آزاد شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این افراد که عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت‌هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند، بعضا خود را در ارتباط با ارگان‌های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می‌کنند!
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی جهت ثبت نام فاقدین شناسنامه خبر داد.
هنگامی که یک وعده غذایی سرشار از نشاسته می‌خورید، میل به شیرینی را در خود ایجاد خواهید کرد. یک علت تمایل به خوردن شیرینی بعد از غذا می‌تواند به دلیل مصرف نشاسته باشد. در حقیقت این منابع سرشار از نشاسته، فاقد مقادیر کافی پروتئین و فیبر هستند. به همین دلیل نمی‌توانند احساس سیر شدن کامل را برای شما ایجاد کنند.
سلطانیان درباره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات توضیح داد: تمام افرادی که دیپلم خودشان را قبل از سال ۱۳۸۴ دریافت کرده و فارغ‌التحصیل بوده یا افرادی که در گذشته و یا اکنون در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به دلیل اینکه امتحانات نهایی نداشتند، تحصیل و یا کسانی که در دوره پیش دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده و زمان فراغت از تحصیل آن‌ها قبل از سال ۱۳۹۱ است، فاقد سوابق تحصیلی هستند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ۳ سال آینده، ۱۶۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در کشور صاحب مسکن می‌شوند.
در مورد دانشجویان بازداشتی با نظر کارشناسی حراست و رئیس دانشگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود و دانشجویانی که در اغتشاشات و برهم زدن امنیت عمومی در داخل یا بیرون از دانشگاه نقش داشته‌اند، متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قرار وثیقه آزاد یا تحت قرار بازداشت موقت باشند و سایر دانشجویان بازداشتی متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قید کفالت یا وثیقه آزاد شوند.
دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرده افرادی که فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند و در پرونده آنان نیز سند، مدرک، گزارش شاهد صحنه و گزارش مأمورین انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی یا قراین اطمینان آور وجود ندارد و کمیته کارشناسی به عدم نقش آنان در اغتشاشات اظهارنظر کرده است با توجیه و ارشادات لازم آزاد شوند.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
وزیر کشور، از صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه خبر داد.
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.
شعب تخصصی شرکت های دانش بنیان فخر رازی و باهنر بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره بانک و دستیار ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کردند.
شور شدن مجدد آش حجاب و فعال کردن گسل‌ها و کمپین های اعتراضی جرقه‌اش با علینژاد و ایران اینترنشنال نبود. زحمت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.
دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از تیم اقتصادی دولت سیزدهم گفت: بدنه تیم اقتصادی دولت کم تجربه و فاقد تخصص کافی است. حضور این افراد که هیچ‌گونه سابقه اجرایی در کارنامه کاری خود ندارند موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانِ مطرح اعلام کنند که وضعیت بسیار بدی برای اقتصاد رقم خواهد خورد.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ