عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی ارائه داد.
اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند.
عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی توضیحاتی ارائه داد.
روز گذشته فوتبال ایران لحظاتی را سپری کرد که می تواند نقطه عطفی در تاریخ باشگاه داری ما باشد.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این طرح بی حجابی از جرم به تخلف تغییر ماهیت داده و این به معنای بی اهمیت بودن یا کم اهمیت بودن آن نیست بلکه به این معناست که در ابتدای امر، برخورد شدید قضائی با فرد کشف حجاب کننده صورت نگیرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا ۳۰ درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
براساس آخرین آمارهای رسمی ارائه شده از سوی بانک مرکزی ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است و این درحالی است که هم اکنون بازار سرمایه تشنه منابع مالی است.
موحد درمورد اینکه آیا هر خانوار باید یک اظهارنامه مالیاتی ارائه کند یا خیر، توضیح داد: ممکن است شرایط اجرای این طرح به گونه‌ای پیش نرود که هر فرد یا خانواده یک اظهارنامه ارائه کند. ممکن است با توجه به اطلاعاتی که از خانوار‌ها یا افراد وجود دارد بتوان اظهارنامه پیش فرض یا اظهارنامه‌ای از پیش تکمیل شده تهیه کنیم. اگر این اظهارنامه‌های از پیش تکمیل شده برای افراد تهیه شود ان‌ها را از اینکه خودشان اظهارنامه تولید کند بی‌نیاز می‌کند.
محمدبیگی گفت: طبق سی تی اسکن ارائه شده، شکستگی داخل جمجمه و خونریزی داخل مغز وجود ندارد لذا نتیجه جلسه دیروز با توجه به مستندات ارائه شده این بود که «هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفته است و مرگ ایشان در اثر عوامل دیگری است».
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ