بازیکن استقلال گفت که به دلیل تعداد بالای مصدومان در بازی های قبل، این تیم نتایج بدی را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا میرزایی هنگام ورود به محل بازی دوستانه استقلال با آریو اسلامشهر با هواداران ناراضی آبی‌ مواجه شد.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاشی که برای آرام کردن هواداران داشت، موفقیتی در این ماموریت کسب نکرد.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
سرمربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی برابر هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی وارد دیدار با این تیم خواهد شد.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
مدیراجرایی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد هواداران این تیم بتوانند در بازی جام حذفی در جم به ورزشگاه تختی این شهر بروند.
هواداران استقلال در تمرین امروز لقب جالبی به روزبه چشمی دادند.
با وجود مسائل مختلفی که درباره این دیدار می‌شود زیر ذره‌بین برد، باید به موضوعی که هواداران و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن معترض هستند پرداخت. مواردی که به ادعای آن‌ها نشان از امتیازی ویژه برای این تیم اصفهانی دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در لحظه ورود شاگردان کی‌روش به تهران در فرودگاه حاضر شدند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
کشتی گیر دسته 70 کیلوی کشورمان ترجیح داد در بدو ورود به ایران، با رسانه ها گفت و گو نکند.
بانوانی که برای دیدار استقلال بامس بلیت تهیه کردند برای اولین بار با اتوبوس وارد ورزشگاه شدند.
جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی PSG که به زودی رسما به رم می‌پیوندد، در بدو ورود به ایتالیا با استقبال پرشور هواداران این تیم روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ