باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی‌ها و عدم حمایت‌ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.
تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر و همچنین روند تدریجی جوانگرایی در لیست بازیکنان تیم ها باعث بیرون ماندن تعداد زیادی از بازیکنان مشهور و شناخته شده فوتبال ایران برای فصل بعد شد.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
روستای در تِفی شهرستان مریوان از سال‌های پیش تا کنون میزبان لک لک های مهاجر به کشور است.
تیم فوتسال پالما در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا برابر خاین شکست خورد و با بازیکن ایرانی خود حذف شد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
وزیر نیرو از ساخت نیروگاه‌های متعددی در عراق توسط متخصصان ایرانی خبر داد و گفت: موضوع آب، سیاسی نیست و نباید آن را سیاسی جلوه داد.
بارزترین نشانه‌ی رژیم پهلوی وابستگی بی‌حد و حصر به قدرت‌های بیگانه و کشورهای استعماری بود که البته آن ها به همین مقدار کفایت نمی‌کردند.
پزشک سابق استقلال به همراه سه ستاره سابق وزنه برداری ایران در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پست گرفت.
حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
وزارت امور خارجه در چارچوب قواعد مرتبط و ساز و کارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، ۵ نهادها و ۱۰ فرد در حوزه اتحادیه اروپا به لیست تحریم ها اضافه کرد.
بانک ملی ایران در راستای ارتقای نظام مالی کشور با هدف خروج از بنگاه داری و در راستای تحقق برنامه واگذاری ها، سهام ۲۵ شرکت وابسته به بانک را عرضه کرد.
بانک ملی ایران در راستای ارتقای نظام مالی کشور با هدف خروج از بنگاه داری و در راستای تحقق برنامه واگذاری ها، سهام 25 شرکت وابسته به بانک را عرضه کرد.
در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه‌اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه‌ای، مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.
برترین بازیکنان جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی مشخص شدند.
این روزها برخلاف آنکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خیابان‌های ایران میدان جنگ است و مردم درگیر یک جنگ خیابانی هستند، این جنگ رسانه‌ای است که بین حق و باطل راه افتاده است.
گزارش مرکز پژوهش بتا نشان می‌دهد از نیمه شهریور تا نیمه مهر ۱۴۰۱، بازدید ازپست‌های تلگرامی، رشدی بیش از ۲ برابر داشته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ